
Kortsluiting bij de verdelerkap en bobine...

Oorzaak: aluminiumtape over luchtfilter
Gevolg: Kabel van de bobine volledig gesmolten, tot aan connector naar binnen toe

Oplossing: draad naar bobine vervangen en nieuwe connector aan de bobine
Probleem: Hoe sluit ik de bobine-stekker ook alweer aan aan de kabelboom???
Ik heb nu in de auto:
2 draadjes naar 3 polige connector die op een blauwe unit op de verdelerkap zit:
Hier de blauwe unit en 1 los connectortje aan een zwart blokje waar het losse kabeltje op moet...
3 Draadjes/draden naar een volgend stuk van de boom dat geloof ik o.a. naar de startmotor loopt?
2 Draadjes naar de connector naar binnen toe (de grote ronde) waarvan er 1 tot aan de connector gesmolten is...
Verder heb ik een nieuw bobine stekkertje met daaraan al het connectortje voor aan het zwarte blokje en nog 5 losse draden...
Hier zat echter eerst een connector met 6 draden en een los connectortje voor het zwarte blokje:
De gesmolten draad is inmiddels natuurlijk vervangen, en de dikke draad moet aan de andere dikke draad, en dat ik 5 draden op de connector heb en 7 in de auto komt door dat losse connectortje, die hier al verbonden is in de bobine connector, maar hoe moet ik de overige draden aansluiten??
Wat hoort waar aan ook alweer?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, want:
Zonder deze stekker, rijdt ie lang niet zo lekker
