Hopelijk heb je het een beetje droog gehouden...
Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
Ondanks dat ik 6 dagen per week moet werken vandaag na het eten toch maar even aan de knutsel gegaan, er zaten namlijk wat beginnende lelijke plekjes op dus die gingen even onder handen.
foto van het dak:

weg roest:

toen vergeten foto's te maken, heb hem met plamuur dicht gemaakt opgeschuurt en hamarite erover.

Vandeweek even een mooie sticker kopen die gewoon als afdekplaatje functioneerd(ben ik ook van dat stomme torentje af)
Bij de deur was het ook heel opervlakig maar maar meteen kaal gemaakt:

ook weer zwart en je ziet er bijna niks van.
Morgen neemt een collega van de groothandel hier eindelijk me bestelde bougies mee dus morgen avond die even vervangen en klepjes stellen.
foto van het dak:

weg roest:

toen vergeten foto's te maken, heb hem met plamuur dicht gemaakt opgeschuurt en hamarite erover.

Vandeweek even een mooie sticker kopen die gewoon als afdekplaatje functioneerd(ben ik ook van dat stomme torentje af)
Bij de deur was het ook heel opervlakig maar maar meteen kaal gemaakt:

ook weer zwart en je ziet er bijna niks van.
Morgen neemt een collega van de groothandel hier eindelijk me bestelde bougies mee dus morgen avond die even vervangen en klepjes stellen.
Misschien, voordat je het vergeet, even het slangetje loskoppelen van de tank, straks spuit je de boel vol 
Bij de deur had ik nog niets gezien, dat bij je achtersproeier wel idd. Kom ik morgen even het resultaat bekijken? (Da's dus woensdag
)...
En wat voor bougies had je dan wel niet besteld? Heb zelf m'n Turbo bougies van Bosch eruit getrokken en standaard NKG (toch?) er voor in de plaats gezet. Heb me laten vertellen dat dat toch echt de mooiste ontbranding geeft.
Bij de deur had ik nog niets gezien, dat bij je achtersproeier wel idd. Kom ik morgen even het resultaat bekijken? (Da's dus woensdag
En wat voor bougies had je dan wel niet besteld? Heb zelf m'n Turbo bougies van Bosch eruit getrokken en standaard NKG (toch?) er voor in de plaats gezet. Heb me laten vertellen dat dat toch echt de mooiste ontbranding geeft.
hey,
prima moet zo eerst werken tot 6 uur daarna eten dus rond uur of 7 half 8 is prima, stekkertje ligt klaar.
Ja gewoon orginele bosch niks bijzonders maar had geen tijd om ze op te halen (teveel werken) waarom ik geen ngk wou is omdat het niet goed samengaat met TU blokken, sommige verbranden hun zuiger ermee
Laat maar even weten of je komt en hoelaaat heb je me adderes nog?
prima moet zo eerst werken tot 6 uur daarna eten dus rond uur of 7 half 8 is prima, stekkertje ligt klaar.
Ja gewoon orginele bosch niks bijzonders maar had geen tijd om ze op te halen (teveel werken) waarom ik geen ngk wou is omdat het niet goed samengaat met TU blokken, sommige verbranden hun zuiger ermee
Laat maar even weten of je komt en hoelaaat heb je me adderes nog?
Ongelukje
Gister kwamen er iemand van vakantie vorig jaar even langs met zijn nissan sx200, even staan bijpraten stuk leeg industrieterein opgezocht, en driften dat hij deed ik meerijden en hij kon het echt heel goed.
Nouja ik ook maar even 4 rondjes gedaan met een ax en laten zien dat overstuur niet alleen voor rwders is, ging wel niet zo haaks als hun maar wel lekker veel overstuur en toen
ging het nog niet mis.
Het was op de terugweg ik reed heel stevig door, zoals ik die route vaker rij, en trek vol op tussen 2 rotondes en rem terug naar 100 omdat er een rotonde kwam en toen lag er een stuk steen op de weg, dus ik met 100 vol in de remmen boven op dat stuk steen gedoken
Band lek velg beschadigt.......
Zometeen even rondkijken voor een reserve setje want deze moet ik even laten oplappen, en daarna controleren of er niks krom is(lijkt er niet op)
daarna maar gewoon uitgeweest en nu net wakker, heeft er iemand nog wat leuks in 14inch liggen met of zonder banden(om over te nemen)
Gister kwamen er iemand van vakantie vorig jaar even langs met zijn nissan sx200, even staan bijpraten stuk leeg industrieterein opgezocht, en driften dat hij deed ik meerijden en hij kon het echt heel goed.
Nouja ik ook maar even 4 rondjes gedaan met een ax en laten zien dat overstuur niet alleen voor rwders is, ging wel niet zo haaks als hun maar wel lekker veel overstuur en toen
Het was op de terugweg ik reed heel stevig door, zoals ik die route vaker rij, en trek vol op tussen 2 rotondes en rem terug naar 100 omdat er een rotonde kwam en toen lag er een stuk steen op de weg, dus ik met 100 vol in de remmen boven op dat stuk steen gedoken
Band lek velg beschadigt.......
Zometeen even rondkijken voor een reserve setje want deze moet ik even laten oplappen, en daarna controleren of er niks krom is(lijkt er niet op)
daarna maar gewoon uitgeweest en nu net wakker, heeft er iemand nog wat leuks in 14inch liggen met of zonder banden(om over te nemen)
bandjes waren nog redenlijk indd wel over de helft en ze gingen aardig hard, zal vanaaf even foto plaatsen van me wiel
Agja het is part of the game als je van gummen houd.
Voor de rest geen schade zo te zien wiel erafgehaald en speling gecheckekt maar alles lijkt vast te zitten en recht te zijn(hebben jullie nog speciale aandachtspunten om even op te letten)
Agja het is part of the game als je van gummen houd.
Voor de rest geen schade zo te zien wiel erafgehaald en speling gecheckekt maar alles lijkt vast te zitten en recht te zijn(hebben jullie nog speciale aandachtspunten om even op te letten)
gelukkig alleen een velg idd!!!
Breng je hem naar een velgen dokter oid?
Breng je hem naar een velgen dokter oid?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
citrofenwick
- Total admin

- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
-tegroot(wielomtrek wijkt jou teller ook af 100 is 105 echte)citrofenwick wrote:Waarom wil je 14" rijden?
Als het is omdat je teveel moet opletten voor putten ed kan ik het wel begrijpen. Dat irriteert mij ook wel.
-banden zijn prijzig
-mijn spijkerharde onderstel en zulke plate bandjes is niet echt comfortabel
zie eigenlijk geen voordelen voor 15 alleen dat het er heel en heel vet uitziet.
hier de schade aan de velg het is gelukig oppervlakig


Ook de bougies maar eens vervangen en de kleppen gesteld(bleken nog goed te staan) verder zagen de bougies er alle 4 zo uit:

Morgen foto's van de nieuwe wielen (rara wat zal het zijn)
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
schade aan de velg valt idd mee
denk dat je met een nieuw bandje wel weer klaar bent
kleine tip, www.autobandenmarkt.nl
paar weken geleden een weekje naar antwerpen geweest, op die weg daar nog een deuk in me velg gereden en subframe beschadigd
op een dikke riggel op de snelweg :S gelukkig was de band nog heel (de weg tussen zeebrugge en antwerpen)
kleine tip, www.autobandenmarkt.nl
paar weken geleden een weekje naar antwerpen geweest, op die weg daar nog een deuk in me velg gereden en subframe beschadigd
Mee eens, mijn tip kwam van Grietje en heb dus voor bijna noppes nieuwe bandjes onder de Mini. Maar je moet ze er wel zelf willen omleggen, hoe dat werkt met die garages weet ik niet. Maar 15" gaat wel makkelijker dan 14". 12" zoals bij de Mini is gewoon even klooien, maar mijn eerste keer heb ik geen schade getrokkenTTF wrote:kleine tip, www.autobandenmarkt.nl![]()
oh, zelf omleggen "thuis" of "op locatie" ? heb je daar nog speciaal gereedschap voor nodig?Pgoddijn wrote:Mee eens, mijn tip kwam van Grietje en heb dus voor bijna noppes nieuwe bandjes onder de Mini. Maar je moet ze er wel zelf willen omleggen, hoe dat werkt met die garages weet ik niet. Maar 15" gaat wel makkelijker dan 14". 12" zoals bij de Mini is gewoon even klooien, maar mijn eerste keer heb ik geen schade getrokkenTTF wrote:kleine tip, www.autobandenmarkt.nl![]()
Enkel deze machine:raoel wrote:oh, zelf omleggen "thuis" of "op locatie" ? heb je daar nog speciaal gereedschap voor nodig?Pgoddijn wrote:Mee eens, mijn tip kwam van Grietje en heb dus voor bijna noppes nieuwe bandjes onder de Mini. Maar je moet ze er wel zelf willen omleggen, hoe dat werkt met die garages weet ik niet. Maar 15" gaat wel makkelijker dan 14". 12" zoals bij de Mini is gewoon even klooien, maar mijn eerste keer heb ik geen schade getrokkenTTF wrote:kleine tip, www.autobandenmarkt.nl![]()

En als je het goed wilt doen en geen trillingen in je wielen wilt, is deze ook handig:











