Ik heb een probleem met mijn AX-sport en kom er niet uit wat het is. De auto is sinds kort afgesteld en loopt voor het eerst op eigen benen stationair. Maar als hij stationair draait hoor je aan de linkerkant van de motor een luid fluitend geluid. Zodra je een beetje gas gaat geven is het weg, maar het leek van de v-riem af te komen dus die heb ik ff vervangen. Zonder resultaat hij fluit lkkr verder
Mijn vader denkt aan de lagers van de spanrol ofzo
Ik heb een probleem met mijn AX-sport en kom er niet uit wat het is. De auto is sinds kort afgesteld en loopt voor het eerst op eigen benen stationair. Maar als hij stationair draait hoor je aan de linkerkant van de motor een luid fluitend geluid. Zodra je een beetje gas gaat geven is het weg, maar het leek van de v-riem af te komen dus die heb ik ff vervangen. Zonder resultaat hij fluit lkkr verder
Mijn vader denkt aan de lagers van de spanrol ofzo
Wie weet wat dit is en kan mij helpen?
ik denk dat die pa van jouw best wel eens gelijk kan hebben
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Mijne deed dat ook. Maar nadat ik de hele motor onder de wd40 had gespoten was het over en is het nooit meer terug gekomen (ok ok het is niet echt een technische oplossing, maar het werkt!!)