Ik / wij gaan waarschijnlijk ook moeten afzeggen.
De nieuwe keuken is bij m'n broertje gearriveerd en die heeft mij gevraagd de elektra in orde te maken.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
MNM(tm) wrote:Ik / wij gaan waarschijnlijk ook moeten afzeggen.
De nieuwe keuken is bij m'n broertje gearriveerd en die heeft mij gevraagd de elektra in orde te maken.
Ehm... Normaal gesproken zou ik dat wel gedaan hebben jah, maar aangezien ik zijn hulp nog nodig ga hebben bij 't vervangen van 't dak van de dakkapel op 't zuiden...
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Het zou mij eik wel heel goed uitkomen .... ong. 90% van de mensen die op de meeting komen zijn mensen die:
- Dit een best leuk project vinden en er aan mee willen helpen
- Die kunnen lassen
- Die enigsinds verstand en zicht hebben over hoe zo'n constructie moet gaan werken
- Eventueel stickermateriaal kan drukken voor de afwerking
En het feit dat de voortrein en het motorblok er eik nog uit moet (blok is al nagenoeg kaal) en dat het met vele handen binnen een half uurtje gebeurt zou moeten zijn terwijl ik daar zelf een dag of 4 mee bezig ben
Het ziet er idd uit als of het mooi weer blijft dus wij komen er straks aan .
En als we er allemaal zijn en unaniem beslissen dat we zin hebben om te sleutelen, gaan we ff knallen op de 3e tocht
Tot straks.