Ik wil CV en electrische ramen op mijn AX gaan bouwen,
Alle onderdelen, zoals raammechanieken en servo's enzo heb ik al, ik mis alleen een aansluitschema van de electrische ramen.
Voor de CV heb ik al een schema van grietje gevonden:
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=17435
maar ik kan zo geen schema vinden van de electrische ramen, heeft iemand die misschien ook?
wordt zeer gewaardeerd
gr Sander
Aansluitschema electrische ramen (3drs)
Moderators: vtspower, webmasters
ik maak er wel ff 1
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
In de hoop dat je hiermee verder kan,
Oh en, die 2de knop voor passagierskant is natuurlijk alleen van toepassing als je de bediening in de deur hebt zitten. Als je ze in het midden heb, heb je maar 1 knop per raam en kan je die hele 2de knop overslaan.
Het geld dus alleen als je voor passagiersraam 2 knoppen hebt, 1 in bestuurdersdeur en 1 in passagiers deur.
Rood is '+', groen is '-'(aarde) en de andere zijn signaal draden.
note, die groene draden moeten dus allemaal aarde, op de tekening lijkt het net alsof ze via die 2de knop aarde krijgen maar ze moeten allemaal (apart) aarde!!
Oh en, die 2de knop voor passagierskant is natuurlijk alleen van toepassing als je de bediening in de deur hebt zitten. Als je ze in het midden heb, heb je maar 1 knop per raam en kan je die hele 2de knop overslaan.
Het geld dus alleen als je voor passagiersraam 2 knoppen hebt, 1 in bestuurdersdeur en 1 in passagiers deur.
Rood is '+', groen is '-'(aarde) en de andere zijn signaal draden.
note, die groene draden moeten dus allemaal aarde, op de tekening lijkt het net alsof ze via die 2de knop aarde krijgen maar ze moeten allemaal (apart) aarde!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)