Het heeft even geduurd maar nu toch een locatie voor de zwem & zomermeeting 2009: de Zevenhuizenplas bij Nesselande Rotterdam.
Zondag 19 juli verzamelen we vanaf een uurtje of 13:00 aan de Kretalaan in Rotterdam.
Postcode voor de routeplanner is 3059 XL.
Er is een AH in de buurt die op zondag wel's open is, verder is er een snackbar.
De locatie ligt aan de noordkant van Rotterdam, neem afslag "Nieuwerkerk aan den IJssel" op de A20 tussen Rotterdam en Gouda.
(klik op het kaartje voor een grotere afbeelding)
Lijstje wie er komen:
Rocks
Wouzziej
Duff
q01z
Grietje
Chieltje
Citrocin
Citrosan
MNM
En de volgende mensen gaan deze mooie en bij voorbaat gezellige meeting missen of weten het nog niet zeker:
ik zie zelfs mijn straat op het kaartje staan... dus dat het te ver is is voor mij geen excuus maar waarschijnlijk ben ik dan al op vakantie (en dan is het dus wel te ver )... nog even kijken hoe of wat
Ik ben er helaas niet bij. Het is me te ver rijden om samen met Thomas te komen en aangezien Hester moet werken, is het geen optie om Thomas thuis te laten.
Ik denk dat ik wel kom, met de GT carb, maar dan moet ie t wel doen, anders moet ik met de 306 :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.