Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
-
- Total admin
dat zijn mooie tijdenPgoddijn wrote:Jammer, vrijrijden.nl ligt plat... En ik nu ook, is al half 3
Voor de rest, ik hoop binnen niet al te lange tijd even proef te rijden voor de ring, hoop toch een beetje een mooie tijd te halen
Misschien een rit voor meerdere mensen?
Proef rijden voor de ring? bedoel je dan zandvoort of polderscheuren?
Verder zou ik ten zeerste afraden om je de eerste keer op de ring ook maar op iets van tijd te focusen, belangrijker is goed spiegelen, en alleen al van de baan te genieten met de heerlijke hoogteverschillen, hard rijden kan prima maar begin optijd met remmen en zorg dat je met ruim voldoende marge de bochten ingaat.
en een rit voor meerdere mensen wat voorn rit
Ok, heb geen sprint/race ervaring whatsoever... dus daarom ook eerst even wat opdoen. Spiegelen doe ik altijd wel overdreven, ben te lui om over m'n schouder te kijken of ik op het punt sta om in iemand z'n zijkant te ploegen... Maar dan alleen 's nachts
Tuurlijk gaan we geen wereldrecords neerzetten, dat moet je overlaten aan andere mensen, dacht ik. Suicidale golfrijders bijvoorbeeld?
Tuurlijk gaan we geen wereldrecords neerzetten, dat moet je overlaten aan andere mensen, dacht ik. Suicidale golfrijders bijvoorbeeld?
een vr6 turbo is best leuk speelgoed een polo G40 kan ook nog wel!
Ik heb niet in het bijzonder slechte ervaringen met de ring, op zandvoort gekkere dingen gezien.(inhalen bij gele vlaggen meerdere malen blijkt heel gewoon) overgens doen de marshals goed hun werk die spreken die mensen naafloop flink aan! 2 auto's in elkaar door roekeloos op zandvoort te rijden.
Ax staat op zijn plek waar hij de komende 2 weken niet vanafkomt, word zo opgehaald dan richting schiphol voor 12 dagen Chersonissos
Veel plezier allemaal op de strand meeting, ik ben er met de slalom weer bij
Groetjes, Jordi
Ik heb niet in het bijzonder slechte ervaringen met de ring, op zandvoort gekkere dingen gezien.(inhalen bij gele vlaggen meerdere malen blijkt heel gewoon) overgens doen de marshals goed hun werk die spreken die mensen naafloop flink aan! 2 auto's in elkaar door roekeloos op zandvoort te rijden.
Ax staat op zijn plek waar hij de komende 2 weken niet vanafkomt, word zo opgehaald dan richting schiphol voor 12 dagen Chersonissos
Veel plezier allemaal op de strand meeting, ik ben er met de slalom weer bij
Groetjes, Jordi
-
- profiel verwijderd
een orginele corrado niet .. maar goed vind die maar eens..Mastenhose wrote:Corrado is de Johnny-bak ten top! Veel te vaak beplakt met fout plastic...
Doe mij dan maar een Polo G40...
Jordi, veel plezier!
en dan nog maar eens over het glader concept te spreken.. een goede vinden is het zelfde als een speld in een hooiberg zoeken helaas
en ach een golf saai.. tis maar net wat je er zelf van maakt
-
- profiel verwijderd
Ik sluit niet uit dat ik ooit nog eens een Golf II koop hoor, die zijn nu toch een beetje Sjonnie af te worden... daar zijn ze te oud voor aan 't worden denk ik, en ik blijf 't leuke wagentjes vinden om te verbouwen...TTF wrote:een orginele corrado niet .. maar goed vind die maar eens..Mastenhose wrote:Corrado is de Johnny-bak ten top! Veel te vaak beplakt met fout plastic...
Jordi, veel plezier!
en dan nog maar eens over het glader concept te spreken.. een goede vinden is het zelfde als een speld in een hooiberg zoeken helaas
en ach een golf saai.. tis maar net wat je er zelf van maakt
-
- profiel verwijderd
Had er bijna een gekocht. Corrado VR6 klinkt wel veel beter, maar met een goeie chip kom je op 2 a 3pk lager uit dan een VR6 en je koppel ligt veeel hoger. Maar idd, ben je weer zoveel geld verder terwijl ik nog een AX heb staan die nog niet helemaal af is en een ander die nog lang niet af is en wel in m'n wagenpark blijft!TTF wrote:een orginele corrado niet .. maar goed vind die maar eens..Mastenhose wrote:Corrado is de Johnny-bak ten top! Veel te vaak beplakt met fout plastic...
Wie weet ooit nog eens...
Oh, en origineel is ie wel mooi!