Joost de Ruiter (1100 Cabrio '89, C3 1.6 16V, C5 2.0 16V)
Moderator: webmasters
Ja dat doen ze hier in Almere altijd al idd. Ik moest 50 euro dokken, dus niet gedaan... Ze krijgen 110 euro voor elk ingeleverd kenteken, dus dan ga ik niet betalen.. Maja.Rock's wrote:gaan de slopers nu geld vragen voor het ophalen nu zijn veel auto's kunnen halen door de slooppremie ?
Joost, sterkte
RIP joost GT.....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mooi zo, weer een roestbak van de straat...
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Volgens mij zijn sloperijen nog steeds verplicht kosteloos een auto aan te nemen. Als je hem voor de deur afleverd moeten ze hem kostenloos uitschrijven.
Maar die motorsteun heeft het niet overleeft zo te zien of had je hem zelf nodig??
Maar die motorsteun heeft het niet overleeft zo te zien of had je hem zelf nodig??
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX super weirdo
- Posts: 4586
- Joined: SatJun14, 2003 5:09:57 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d Eikel
- Contact:
Ik snap het niet ... hij kan er weinig op verdienen omdat er geen verkoopbare delen meer op zitten ...
Maar het scheelt ze wel weer een dag arbeid om alles er af en uit te halen ... en dan heb ik het nog niet over het afvoeren van troep wat hij niet kan verkopen ...
Maar het scheelt ze wel weer een dag arbeid om alles er af en uit te halen ... en dan heb ik het nog niet over het afvoeren van troep wat hij niet kan verkopen ...
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
wat doe je als de koppeling kuren heeft.
Juist je smeedt een plan om je blok te vervangen en gaat vervolgens de wielkasten achter uitzagen.
Vervolgens vast een zwarte achterbumper erop. ipv een zwart gemaakte rode. 2 keer in de menie, en nu komt het bijspuiten (met zwart)
En uiteraard een beetje met kit lopen spelen
mijn sleutelplaats.
verschil in banden
Juist je smeedt een plan om je blok te vervangen en gaat vervolgens de wielkasten achter uitzagen.
Vervolgens vast een zwarte achterbumper erop. ipv een zwart gemaakte rode. 2 keer in de menie, en nu komt het bijspuiten (met zwart)
En uiteraard een beetje met kit lopen spelen
mijn sleutelplaats.
verschil in banden
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Klinkt inderdaad als een passende remedie voor koppelingsproblemen Joost!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Een vrij logische gang van zaken Joost, koppelingsproblemen en dan een TRS gaan bouwen.
Nog even de chevrons naar links op de motorkap een fase 1 dashboard en het geheel is kompleet.
Oh ja en de koppeling dan
Groetjes, Henk
PS skirts zitten stukken beter zo (@ Tijmen sorry)
Nog even de chevrons naar links op de motorkap een fase 1 dashboard en het geheel is kompleet.
Oh ja en de koppeling dan
Groetjes, Henk
PS skirts zitten stukken beter zo (@ Tijmen sorry)
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
klopt daarom doe ik het maar in één keer.Mastenhose wrote:Goede werken Joost!
Zou gewoon lekker die 1.4 erin bouwen, heb je ook geen gezeur meer met je koppeling! (Tenzij die koppeling ook af is natuurlijk...)
motortje heeft pas 40d gedraaid evenals de koppeling.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
haha, die velgen, geweldig
Loopt dat niet aan?
Loopt dat niet aan?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ik heb alleen een rondje in de wijk gereden, en Dominique die is er mee op pad geweest.
Aanlopers niet gemerkt. Ik verwacht ze ook niet want de wielomtrek is kleiner
Thijs zegt dat de kleine auto één mooie papa auto wiel heeft.
Gisteren aan de klus werd Niels wakker. Heb er 2 uur mee op schoot gezeten (hij sliep inmiddels) dus de rechter zijkant is enkel niet meer oranje en de skirt opgeruwd voor verlijming.
Mama auto was de Xsara break
Papa auto de GT
Kleine auto de 5drs ax
Nieuwe auto is de Picasso
hoe ga ik hem toch leren dat de kleine auto papa auto wordt enz....
Aanlopers niet gemerkt. Ik verwacht ze ook niet want de wielomtrek is kleiner
Thijs zegt dat de kleine auto één mooie papa auto wiel heeft.
Gisteren aan de klus werd Niels wakker. Heb er 2 uur mee op schoot gezeten (hij sliep inmiddels) dus de rechter zijkant is enkel niet meer oranje en de skirt opgeruwd voor verlijming.
Mama auto was de Xsara break
Papa auto de GT
Kleine auto de 5drs ax
Nieuwe auto is de Picasso
hoe ga ik hem toch leren dat de kleine auto papa auto wordt enz....
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio