M'n blauwe moest hoognodig een nieuwe koppakking hebben en ten tijde van dat ik bij Marc en Romy in Zeeland was is m'n vader begonnen met de kop te lichten van de blauwe
Maarreh, 't is wel weer een behoorlijk sleutelweekend geweest voor jullie, hè?
Ikke ben ook nog aan m'n autootjes bezig geweest. Foto's volgen binnenkort in mijn wie=wie.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
En dan denk je, ik rij er spontaan even langs. Henk zal toch wel aan het sleutelen zijn.... is er niemand!
Zijn ze de Chrono aan het uitlaten... (groot gelijk trouwens)
Na een glaasje limonade bij Rock's toch nog de Chrono zelf mogen bewonderen.
Ziet er heel gaaf uit!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:En dan denk je, ik rij er spontaan even langs. Henk zal toch wel aan het sleutelen zijn.... is er niemand!
Zijn ze de Chrono aan het uitlaten... (groot gelijk trouwens)
Toen Aad belde zaten we nog in de buurt van Reeuwijk en toen we bij Aad z'n huis aan kwamen was alleen Miranda daar. Niet aan gedacht dat jullie dus al even bij ons voor de deur stonden
Morgen even wat foto's uploaden van de "stof-opdoen-waai-rit" van Aad en mij van vanavond... Auto al gewassen Aad? die van mij is alweer mooi schoon
haha, dat thermostaatje was nodig toe aan vervanging ja .
vraagje, wat heb jij gebruikt in de spanrol om de distr.riem op spanning te zetten? een imbus of iets anders wat er in het vierkantje paste ?
ps. de stickers op de ChronoAx zien er echt vet uit ! goed bezig.
(onder het mom van :"welke club ax heeft nog geen stickers?")
DuFF wrote:haha, dat thermostaatje was nodig toe aan vervanging ja .
vraagje, wat heb jij gebruikt in de spanrol om de distr.riem op spanning te zetten? een imbus of iets anders wat er in het vierkantje paste ?
een veels te grote bout die vierkant geslepen is met daaraan een klein hefboompje met een inkeping op de punt zodat er een touwtje aan kan met een melkpak van 1,5KG
okiedo, ik heb er nu een origineel gereedschapsstuk voor, die ik heb moeten laten inkorten ivm de smalle werkruimte tussen het blok en het chassis, maar nu zou die goed moeten zijn .
dus de eerstvolgende distr.riem die ergens vervangen word probeer ik 'm aan uit te lenen, kijken of ie past