heel herkenbaar 3 huizen terugMastenhose wrote:Tnx voor 't compliment!Joost wrote:netjes hoor mooi laag en de velgjes zijn gaaf!
owow waar begin je aan trouwen
Wat betreft 't trouwen:
We hebben een huis gekocht en er moest voor de hypotheek wat geregeld worden. Er zijn natuurlijk meerdere opties, maar we hadden wel zin in een feestje!
Mastenhose - AX, 2CV, Partner - Update 17/02/2012 Nwe FOTO's
Moderator: webmasters
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Verstandig, hadden wij eigenlijk ook moeten doen. Wij hoorden dat pas vrij kort voor de sleuteloverdracht en snel voor een samenlevingscontract gekozen... niet romantisch, niet feestelijk en erg duur...Mastenhose wrote:We hebben een huis gekocht en er moest voor de hypotheek wat geregeld worden. Er zijn natuurlijk meerdere opties, maar we hadden wel zin in een feestje!
En inmiddels al driedubbel gefeliciteerd! Trouwen én een nieuw huis én strakke velgen met nieuwe remschijven!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Wij hebben ook voornamelijk uit practische redenen gekozen voor trouwen. Met name met het oog op kinderen, is voor de erkenning een stuk makkelijker en scheelt een heeele hoop papierwerk (heb ik me laten vertellen, want mijn kinderen zitten allemaal nog in de koker!Rio97 wrote:Verstandig, hadden wij eigenlijk ook moeten doen. Wij hoorden dat pas vrij kort voor de sleuteloverdracht en snel voor een samenlevingscontract gekozen... niet romantisch, niet feestelijk en erg duur...Mastenhose wrote:We hebben een huis gekocht en er moest voor de hypotheek wat geregeld worden. Er zijn natuurlijk meerdere opties, maar we hadden wel zin in een feestje!
En inmiddels al driedubbel gefeliciteerd! Trouwen én een nieuw huis én strakke velgen met nieuwe remschijven!
En wat remt 't AX-je strak!
Ik kan ook maar niet stoppen met 't kijken naar de foto's van de AX met de witte velgjes, 't staat 'm echt enorm goed vind ik zelf!
Van harte gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! AX ziet er zo ook weer super uit. Bij mij gaat er zeker nog een setje witte wielen komen.Mastenhose wrote:Wij hebben ook voornamelijk uit practische redenen gekozen voor trouwen. Met name met het oog op kinderen, is voor de erkenning een stuk makkelijker en scheelt een heeele hoop papierwerk (heb ik me laten vertellen, want mijn kinderen zitten allemaal nog in de koker!Rio97 wrote:Verstandig, hadden wij eigenlijk ook moeten doen. Wij hoorden dat pas vrij kort voor de sleuteloverdracht en snel voor een samenlevingscontract gekozen... niet romantisch, niet feestelijk en erg duur...Mastenhose wrote:We hebben een huis gekocht en er moest voor de hypotheek wat geregeld worden. Er zijn natuurlijk meerdere opties, maar we hadden wel zin in een feestje!
En inmiddels al driedubbel gefeliciteerd! Trouwen én een nieuw huis én strakke velgen met nieuwe remschijven!).
En wat remt 't AX-je strak!
Ik kan ook maar niet stoppen met 't kijken naar de foto's van de AX met de witte velgjes, 't staat 'm echt enorm goed vind ik zelf!
Wat de erkenning betreft, dat valt best mee. Voor de geboorte even langs het gemeentehuis en 5 minuten later is de erkenning geregeld. Daarna moet je alleen nog ouderlijk gezag aanvragen. Dat kan pas na de geboorte (erkenning moet voor de geboorte). Dat is 1 formulier invullen, kopietje identiteitsbewijzen, uittreksel GBA en geboortebewijs van de kleine. Binnen 1 à 2 weken krijg je dan bericht dat het rond is.
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Tijd voor weer een update(je) op AX-gebied.
De audio in de Volcane nadert completering, hopelijk eind van deze week allemaal gerealiseerd, afhankelijk van de audio-zaak hier in de buurt, of die zich aan hun woord houden en op tijd leveren
De deuren zijn voorzien van een Fusion compo-setje, niet heel spannend, maar voor het gebruik dat ik ervan maak ruim voldoende.
Verder vandaag de AX gewassen, er komen steeds meer krassen op!
Zwart is wat dat betreft toch een foute kleur!
Later deze week een update mét foto's.
Enne, mocht iemand nog een trekhaak vinden in de schuur ofzo, ik zoek er nog ééntje!
De audio in de Volcane nadert completering, hopelijk eind van deze week allemaal gerealiseerd, afhankelijk van de audio-zaak hier in de buurt, of die zich aan hun woord houden en op tijd leveren
De deuren zijn voorzien van een Fusion compo-setje, niet heel spannend, maar voor het gebruik dat ik ervan maak ruim voldoende.
Verder vandaag de AX gewassen, er komen steeds meer krassen op!
Later deze week een update mét foto's.
Enne, mocht iemand nog een trekhaak vinden in de schuur ofzo, ik zoek er nog ééntje!
zwart is heerlijke kleur he, voor krassen., Zie je echt alles op ook!!
Maar die voorwielophanging ziet er goed uit, goed werk:D!!!
Zal idd lekker remmen als alles nieuw/los enzo is
Nu achterkantje nog beetje omlaag, zou wel bruut staan met die verbreedjes!
voor de devil kwamen die steelies van mijn blauwe af, die weer van gerben is geweest en die heeft die velgen verbreed
http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7KVB3EX-D.jpg
In wit vind ik ze wel een stuk mooier als hoe ze onder die blauwe zaten
Maar die voorwielophanging ziet er goed uit, goed werk:D!!!
Zal idd lekker remmen als alles nieuw/los enzo is
Nu achterkantje nog beetje omlaag, zou wel bruut staan met die verbreedjes!
voor de devil kwamen die steelies van mijn blauwe af, die weer van gerben is geweest en die heeft die velgen verbreed
http://www.mijnalbum.nl/Foto-N7KVB3EX-D.jpg
In wit vind ik ze wel een stuk mooier als hoe ze onder die blauwe zaten
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bwaaahahaha... Jouw Volcane heeft precies 't tegenovergestelde 'probleem' als de mijne. 
Nog geen tijd (lees: zin) gehad om er bij de mijne wat aan te doen.
Veel te druk bezig geweest met wassen van 't dieseltje (jawel, ook deze keer weer met Cif en schuursponsjes...
). Dak en rechter zijkant zijn gedaan. Linker zijkant heeft al wel een sopje gehad, maar moet nog geschuurd worden. Daarna -is het de bedoeling- de hele auto te polijsten met Commandant en in de was te zetten.
Klinkt als een dagtaak, dus dat wordt op z'n vroegst a.s. zaterdag of zondag.
En wat krassen en zwarte lak betreft: da's een kwestie van polijsten.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat witte lak echt wel veel erger is om netjes te houden.
Nog geen tijd (lees: zin) gehad om er bij de mijne wat aan te doen.
Veel te druk bezig geweest met wassen van 't dieseltje (jawel, ook deze keer weer met Cif en schuursponsjes...
Klinkt als een dagtaak, dus dat wordt op z'n vroegst a.s. zaterdag of zondag.
En wat krassen en zwarte lak betreft: da's een kwestie van polijsten.
Ik kan je uit ervaring zeggen dat witte lak echt wel veel erger is om netjes te houden.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Naar welke zaak ga jij?Mastenhose wrote:....afhankelijk van de audio-zaak hier in de buurt...
Ik ben zelf nog op zoek naar een leuk adresje in Delft eo. Meestal ga ik nu naar Correct in Rotterdam, maar dat is altijd zo druk op zaterdag.... en doordeweeks is het altijd werken.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Oke dan! Nu begrijp ik ´t!MNM(tm) wrote:Muaaahahaha... Was het maar zo.
Nee, mijn Volcane staat achter laag en voor hoog.
Tegenovergesteld aan jouw Volcane dus.
Beetje afhankelijk wat ik nodig heb. Auto-Electra kan ik meestal wel slagen, anders Auto-HIFI Corner. ECD in Wateringen is ook altijd nog een optie...Rio97 wrote:Naar welke zaak ga jij?
Ik ben zelf nog op zoek naar een leuk adresje in Delft eo. Meestal ga ik nu naar Correct in Rotterdam, maar dat is altijd zo druk op zaterdag.... en doordeweeks is het altijd werken.
In bovenstaand geval gaat 't over Auto-Electra, die moesten voor mij even iets bestellen uit de AutoStyle-catalogus
(Levertijd minimaal 1 week
-
Mastenhose
- profiel verwijderd

-
Mastenhose
- profiel verwijderd

-
Mastenhose
- profiel verwijderd

Vandaag was het dan eindelijk zover! Alle ingrediënten waren aanwezig voor de audio-install.
Een aantal van jullie zullen de subkist wel achterin hebben zien liggen op de meeting, op de plek waar vroeger de achterbank zat...
Hoe die er toen bijlag, was niet zoals m'n bedoeling was, hoe 't wel moest worden:

Nu is 't tijd om naar m'n werk te gaan! Morgen zal ik de velours bekleding even 'kammen'
En de deurpanelen moet ik nog doen, maar dat komt ook één dezer dagen wel.
Nog ff een fotootje voor Aad:

Een aantal van jullie zullen de subkist wel achterin hebben zien liggen op de meeting, op de plek waar vroeger de achterbank zat...
Hoe die er toen bijlag, was niet zoals m'n bedoeling was, hoe 't wel moest worden:

Nu is 't tijd om naar m'n werk te gaan! Morgen zal ik de velours bekleding even 'kammen'
En de deurpanelen moet ik nog doen, maar dat komt ook één dezer dagen wel.
Nog ff een fotootje voor Aad:

-
Mastenhose
- profiel verwijderd