INhouden 1100
Moderators: denny, vtspower, webmasters
INhouden 1100
Hey mensen
Ik heb al geruime tijd last van me blokkie. Hij start altijd , dat is geen probleem, ff warmlaten draaien en dan kan de shoke er ook helemaal af.
T probleem is vervolgens tijdens het rijden, ik trap t gas in, en t voelt of er ff geen benzine is, t blok krijgt een soort klap voor t gaat lopen.
Ook bij het stoplicht ist moeilijk om m niet te laten afslaan zonder veel toeren....
Met de shoke een stukkie erop ist geen probleem alleen loopt ie nu niet harder dan 130.... normaal 175 (ongeveer)
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
ax powah
Ik heb al geruime tijd last van me blokkie. Hij start altijd , dat is geen probleem, ff warmlaten draaien en dan kan de shoke er ook helemaal af.
T probleem is vervolgens tijdens het rijden, ik trap t gas in, en t voelt of er ff geen benzine is, t blok krijgt een soort klap voor t gaat lopen.
Ook bij het stoplicht ist moeilijk om m niet te laten afslaan zonder veel toeren....
Met de shoke een stukkie erop ist geen probleem alleen loopt ie nu niet harder dan 130.... normaal 175 (ongeveer)
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
ax powah
Mzzls Geert

Wie niet snel is.......is laag!!

de shoke staat er maar een klein beetje op en ik haal nog ongeveer 1:11, normaal 1:18 ofzo op de snelweg maja als ik de shoke eraf haal en je geeft gas, dat doet ie eerst een halve sec nix en dan krijgt ie een schok een gaat ie vooruit...dat rijdt super kl*te dus vandaar een beetje shoke erop!
Mzzls Geert

-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
-
- AX liefhebber
Klopt dat is het warmloopprogramma zeg maar. Dat betekend dat de motor als ie koud is iets harder draait zodat ie lekker snel warm is. Ook is het zo dat als je hem met die inspuiting op 850 toeren zet de motor erg rommelig loopt.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
AX_POWAH wrote:waar zit dat ding ergens>?!
Naar je luchtfilter loopt zo'n plasticen pijp.
Hierop zit een soort halve bol, verticaal geplaatst
en als je voor de auto staat met neus in de klep,
dan aan de rechterkant.
Hier zit een slangetje op die aan de andere kant op
je luchtfilterspul zit. Dit is een vacuumslang. Als ie
niet lekker is of los zit, trekt ie nooit vacuum.
Deze ff aan beide kanten ietwat afhalen en er weer
opzetten. Dan moet ie de zomer/winterstand
wel weer kunnen regelen.
Hieronder linkje van een plaatje waar ie op staat.
Staat zo'n 1,5 cm onder de rode pijl "2".
http://groups.msn.com/_Secure/0QQDlAtkTi5GK0paS9gQTeHwVtbPHjNRsNdvas2Z64EAAIsJH7Tufzj5LpG1LCOy4AXOm4BXZLOcvnxSQEtW62CHbEBLBnLm7xxCgIRBEoPU/Filter.jpg
Bij mij gaf dit de problemen die jij beschrijft.
Ook tijdens lange ritten.
Suc6
Life is crawling on a dessert highway...
** AX DIESEL POWER !!!! **
** AX DIESEL POWER !!!! **