Ga ik kijken of ik ergens een legertent vandaan kan toveren (Kazerne of scoutinggroep), kan je een hoop lol inhebben. Anders gewoon een normaal tentje, ben ik op Lowlands 2002 ook niet in weggedreven
bij de makro hadden ze idd allerlei kampeerspul in de aanbieding!
allerlei soorten tenten, slaapzakken, matten, kookdingen en weet ik t:P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Al 13 mensen!!
(oh en ja als jullie 3 namen niet herkennen, me zusje + aanhang en vriendin van mij )
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
het is jammer dat denny niet komt, anders had jij in je tentje kunnen liggen, en dan had denny zijn sport op jouw tentje geparkeerd terwijl jij erin ligt,
dan lig je en droog, en je hebt nog een stevig (vacuümverpakt) gevoel ook .
gaat bere gezellig worden, en ik denk dat we makkelijk aan het minimum aantal aanmelders komen !
Drake wrote:Die tent is prima, je moet alleen de haringen die erbij zitten snel weggooien die zullen namenlijk ruk zijn
Hij lijkt op de gekartelde haring, maar dan wel in een 'kingsize' uitvoering.
Zo is hij gemaakt van 2 mm dik plaatstaal, 33 mm breed, gekarteld en 50 cm lang.
Ideaal voor groepstenten en seizoenkampeerders.
Tevens uiterst geschikt om uw stormband bij de tent te verankeren! overkill !
Reken ook maar op mij! Lijkt me wel weer es leuk om iets met de AXClub te ondernemen!
Ik slaap denk ik in m'n foeilelijke cheap-ass wegwerptent van 7,50
En anders gewoon in de AX... misschien nog wel comfortabeler ook dan dat tentje
raoel wrote:Wij komen ook! Heidi + Raoel + auto nog onbekend (waarschijnlijk BX, die heeft 3500 km naar z-frankrijk glansrijk doorstaan ).
Sniet, gewoon in de 'First': je gaat toch in een AX naar een AX-meeting?
Lijkt me wel leuk eigenlijk, maar kan nu nog niet zien of ik dan goed in m'n tijd zit...
Als ik kom, doe ik dat uiteraard in de CX.......not!
pascal, gewoon dat weekend vrijhouden (de zaterdag dan :D)
Ik probeer de lijst beetje up to date te houden
En nog even wat extra informatie, in principe wil de camping 2 weken van te voren het geld hebben. Dus er moet 2 weken van te voren betaald zijn. Ook voor de boodschappen voor de BBQ is dit wel zo praktisch
Ik PB iedereen die op de 'ik kom' en 'ik kom waarschijnlijk' lijst staat met de informatie over de betaling tzt en zal het ook hier posten hoe/waar je kan betalen.
Ik probeer in ieder geval de zaterdag dan te komen, hou een slag om de arm wat betreft de rest van het weekend....
Raoul, samen oprijden tzt? (alleen als je tóch besluit per AX te gaan uiteraard... )
grietje wrote:Ik PB iedereen die op de 'ik kom' en 'ik kom waarschijnlijk' lijst staat met de informatie over de betaling tzt en zal het ook hier posten hoe/waar je kan betalen.