DuFF wrote:even een algemene mail laten uitgaan naar alle leden ?? dat ligt in de handen van het bestuur...
nope, dat even is absoluut geen even.
En ik hoop dat er begrip is voor het feit dat iemand nog niet wat of hij na de zomer al tijd heeft.
Als het niet rond komt gaan we gewoon opzoek naar iets anders.
ok, ik kon me wel zoiets herinneren dat er is zo een mail is rondgegaan,
niet over een meeting, maar ik dacht dat het een kleine moeite was.
als het veranderd maakt het ook niet uit, zolang de datum maar hetzelfde blijft, ik blijf niet bezig, eerst stond ie namelijk op voor half/eind september.
DuFF wrote:JE HOEFT NIET TE SLALOMMEN !
het enigste waar we nu naar zoeken zijn meer leden die op de camping willen staan (en lekker vlees van de bbq lusten)
Ik wil juist graag slalommen Dufferdeduff!
Alleen lijkt een CX GTi Automatic me niet echt geschikt!
Gelukkig duurt het nog héél lang voor het september is!
2Black wrote:
Gelukkig duurt het nog héél lang voor het september is!
Beter, dan kan iedereen deze datum alvast vrij houden
Strand, kampvuur, AX... wat wil je nog meer:P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik ga kijken of ik kan. Ik denk het haast wel! Heb ook al Waggel gemist, dus dit kan ik eigenlijk niet missen...
Stond er niet een kampeeraanhanger aangeboden? Kan er verder niks mee (geen trekhaak en allang geen plaats meer ) maar misschien leuk voor zo'n gebeuren?