Ik denk dat het volgende schema zou moeten werken...
Is vrij eenvoudig, bestaat uit 2 relais, een knopje en wat draden
Je hebt een 'maak' en 'breek' relais nodig (altijd-aan of altijd-uit)
DMV Grijs 2 schakel je de boel, dat betekend dat je relais voeding krijgen van grijs 2, dus ze werken alleen als grijs2 aan de 12+ hangt, en dat is alleen in stand 'M' en 'D'
Je draait je sleutel dus naar stand 'M' en er staat 12V+ op je knop, druk je de knop in, zal het maak relais 30 aan 87 verbinden en komt de +12V van zwart 1 op zwart 2 te staan, de startmotor zal draaien. Ook komt er 12V+ op 85 van het breek relais, en omdat deze in serie zit in de draad bruin 2 van het startslot, zal tijdens het starten bruin2 verbroken worden. laat je de knop los als de motor gestart is, valt de spanning van de startmotor en ook van het breek relais weg, waardoor bruin2 weer netjes verbonden wordt tijdens het rijden (bruin2 is o.a. radio, is wel leuk tijdens het rijden

)
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel, maar als het niet duidelijk is uitgelegd, dan hoor ik het wel.
Op of aanmerkingen en/of suggesties/verbeteringen zijn altijd welkom!
