XBXG's gespotte AX'en
Moderator: webmasters
XBXG's gespotte AX'en
Vandaag deze AX 1.1i Volcane (zonder spoiler) gespot op het parkeerterrein van het circuit van Zandvoort:
...en even later op de boulevard van Zandvoort (beetje vage foto):
Deze AX GTi uit 1992, ontdaan van z'n sideskirts en zonder APK, zag ik vandaag staan op het terrein van de Citroëndealer in Hilversum. Ik vond 'm maar een beetje zielig erbij staan.
Een vroege AX 10E, gespot in Haarlem:
Een AX 15D, gespot in Amsterdam:
Een rode AX Volcane in Haarlem (ik had zelf een zwarte Volcane met kenteken LF-GV-28 ):
En een AX GTi in Haarlem:
...en even later op de boulevard van Zandvoort (beetje vage foto):
Deze AX GTi uit 1992, ontdaan van z'n sideskirts en zonder APK, zag ik vandaag staan op het terrein van de Citroëndealer in Hilversum. Ik vond 'm maar een beetje zielig erbij staan.
Een vroege AX 10E, gespot in Haarlem:
Een AX 15D, gespot in Amsterdam:
Een rode AX Volcane in Haarlem (ik had zelf een zwarte Volcane met kenteken LF-GV-28 ):
En een AX GTi in Haarlem:
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:22:09 PM, edited 1 time in total.
Leuk overzichtje.
Die rooie is wel een hele oude, gaaf.
Zal wel één van de eerste vijfdeurs zijn.
Bij die zwarte volcane dacht ik even aan Mastenhose, maar die heeft er andere velgen onder liggen.
Die rooie is wel een hele oude, gaaf.
Zal wel één van de eerste vijfdeurs zijn.
Bij die zwarte volcane dacht ik even aan Mastenhose, maar die heeft er andere velgen onder liggen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- AX liefhebber
Re: XBXG's gespotte AX'en
Leuk lijstje! Ik vind vooral die laatste GTi erg mooi, mooie velgen.. Alleen jammer van die trekhaak, ziet er toch minder mooi uitXBXG wrote:Vandaag deze AX 1.1i Volcane (zonder spoiler) gespot
Trouwens, Volcane heeft origineel geen spoiler, eigenlijk hoort ie er dus niet op
-
- profiel verwijderd
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:25:00 PM, edited 1 time in total.
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:26:34 PM, edited 1 time in total.
-
- Total admin
Wellicht is de AX GTI niet zoveel geleverd in België als in Nederland?
Op Madeira heb ik overigens behoorlijk veel 5-deurs AX'en met sideskirts gezien. Helaas is dit nu weer een uitvoering die nauwelijks in Nederland is geleverd.
Persoonlijk vind ik dit de mooiste AX'en.
Op Madeira heb ik overigens behoorlijk veel 5-deurs AX'en met sideskirts gezien. Helaas is dit nu weer een uitvoering die nauwelijks in Nederland is geleverd.
Persoonlijk vind ik dit de mooiste AX'en.
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:27:50 PM, edited 1 time in total.
Min of meer. Dat zijn ze toch altijd bij 5-deurs AX'en met sideskirts?
Een rode AX uit 1992, waarvan de handrem in ieder geval goed werkt.
Deze weg had een stijgingspercentage van zo'n 20%.
Een rode AX uit 1992, waarvan de handrem in ieder geval goed werkt.
Deze weg had een stijgingspercentage van zo'n 20%.
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:29:53 PM, edited 1 time in total.
Nog wat foto's van Madeira.
Op zich is de AX 1.1i geen bijzondere versie, maar dit model verkeerde echt in absolute nieuwstaat!!
Hij komt uit 1996.
Op zich is de AX 1.1i geen bijzondere versie, maar dit model verkeerde echt in absolute nieuwstaat!!
Hij komt uit 1996.
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:32:17 PM, edited 1 time in total.
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:33:52 PM, edited 1 time in total.
Last edited by XBXG on FriOct07, 2016 2:35:15 PM, edited 1 time in total.
-
- Archivaris
Volgens de papieren is Brun Maya geleverd in NL maar vooralsnog geen AX op Nederlands kenteken gezien in deze kleur, nog niet eens een import en het is inderdaad een mooi kleur
Maar zo zijn er wel meer kleuren die op papier geleverd zijn maar niet te vinden zijn... en toch duiken sommigen daarvan ineens op...
Het Blue Olympé wat mijn TRS heeft zag je nergens maar ondertussen toch naast die van mij al drie andere gezien en zo ook de kleur Blue Magnetic... ook nergens te vinden totdat er ook daarvan ineens een opdook... mischien dat deze kleur ook nog wel eens opduikt op origineel Nederlands kenteken
Maar zo zijn er wel meer kleuren die op papier geleverd zijn maar niet te vinden zijn... en toch duiken sommigen daarvan ineens op...
Het Blue Olympé wat mijn TRS heeft zag je nergens maar ondertussen toch naast die van mij al drie andere gezien en zo ook de kleur Blue Magnetic... ook nergens te vinden totdat er ook daarvan ineens een opdook... mischien dat deze kleur ook nog wel eens opduikt op origineel Nederlands kenteken