Sander de Jong aka srwdj (AX 1.5 D '95 en AX 1.4 I '95)
Moderator: webmasters
srwdj wrote:HellDuke wrote:anders kijk je bij mijn wie -is wie, voor eventuele inspiratie
Ik wil wel bij die van jou kijken maar ik vind hem niet zo mooi als ik eerlijk moet zijn.
Dat geeft niet.. Ik heb er ook al een discussie om gehad!
Maar goed, mooi spoilertje... Ik was alweer te laat met kopen..
Of dit:
En dan in kleur spuiten he...
G-olf splittertje onder de achterbumper. Ziet er best leuk uit! Ik heb ook alweer grote plannen... maar eerst maar weer eens een jaar apk/
En Bertram... Joost had precies zoeen in de verkoop!
En dan in kleur spuiten he...
G-olf splittertje onder de achterbumper. Ziet er best leuk uit! Ik heb ook alweer grote plannen... maar eerst maar weer eens een jaar apk/
En Bertram... Joost had precies zoeen in de verkoop!
Last edited by Rob GT on MonMar15, 2004 4:47:25 PM, edited 2 times in total.
Moeilijk te zien? je ziet toch duidelijk een splitter onder de achterbumper van die mega relaxte AX hangen?
gister was er maar 1 foto te zien bij mij, de 1e
ax powah
nu ist stukken beter!
Ps goed betaalbaar en meteen passen is een seat ibiza splitter die er bij die wagen voor onder zit, zit meteen mooit vak in!
Mzzls Geert
Wie niet snel is.......is laag!!
Wie niet snel is.......is laag!!
-
- AX Master
Eric wrote:wauw TX-??-?? nog effe en je mag klassieker belastingvrij rijden,
als je hem netjes onderhoud,
dat is geloof ik 18 jaar, weet jij dat gerard ?
Zeker nog nooit op MIJN wie is wie gekenen... ik heb RL-..-.. is van januari 1987, NOG ouder maar rijdt perfect
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
-
- AX liefhebber
Het zit me niet echt mee met deze auto. Ik heb vandaag alweer voor de derde keer een aanrijding gehad. en er is nog niet 1 daarvan mijn schuld. ben ondertussen wel toe aan een nieuwe motorkap, een nieuwe voor en achterbumper en nieuwe achterlichten.
Vandaag wil ik dus bij mij de oprit afrijden. komt er ineens een auto met een noodgang bij de buren aanrijden. maar die nam de binnenbocht en ramde dus tegen mijn achterbumper aan. Daar wordt je dus niet echt blij van.
Vandaag wil ik dus bij mij de oprit afrijden. komt er ineens een auto met een noodgang bij de buren aanrijden. maar die nam de binnenbocht en ramde dus tegen mijn achterbumper aan. Daar wordt je dus niet echt blij van.
Daar kan je bumper slecht tegen he.
Maar 3 aanrijdingen op een dag is wel heel erg veel hoor
Gelukkig maar dat zo'n axie toch een tank op wielen is en vele klappen kan incasseren
Maar 3 aanrijdingen op een dag is wel heel erg veel hoor
Gelukkig maar dat zo'n axie toch een tank op wielen is en vele klappen kan incasseren
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
srwdj wrote:gelukkig niet 3 op 1 dag. sindas dat ik hem heb bedoelde ik eigenlijk
sarcasme maar wel zuur zo'n ax die het slachtoffer wordt van zinloos geweld.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- Technische Man