Ik sta nu voor de automaterialenzaak en zal wegrijden, maar wat nu!
Zal ik mijn autootje starten, nadat ik de sleutel omdraai om en de motor aanslaat klapt ie direct weer uit. geen electra meer, alleen als de auto niet op contact staat doet klokje het nog, verder helemaal niets...
HELP wat nu!
Hedzer.
auto houd er mee op.
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 64
- Joined: MonFeb05, 2007 10:48:45 PM
- Location: Vegelinsoord
- Contact:
auto houd er mee op.
VW Lupo 3L uit 2000, het zuinigheidswonder(1:28 realistisch)
BX 1.6 TGI Progress, antibiotica voor het Citroën virus.
BX 1.6 TGI Progress, antibiotica voor het Citroën virus.
t klokje... zit toch ook gewoon op de accu?
Anders zou ik zeggen, accupool los! Ff aan wiebelen/nadraaien
Anders zou ik zeggen, accupool los! Ff aan wiebelen/nadraaien
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 64
- Joined: MonFeb05, 2007 10:48:45 PM
- Location: Vegelinsoord
- Contact:
Accu is niet dood, staat keurig 12,5 volt op.
Ik heb vlak voor die tijd de temperatuursensor connector er af gehad om te kijken hoeveel pinnen dat waren, daarna er weer op gedrukt. kan lijkt mij niet het probleem hebben veroorzaakt, je weet maar nooit.
Het contactslot kan het ook niet zijn, die heb ik getest.
er zit een wit langwerpig ding naast de cpu (zekering?) die is nog stroomdoorlatend.
euh, wat zou het kunnen zijn, het is iets wat dus helemaal aan het begin van het electrische circuit zit(hoofdrelais?).
Hedzer
ps. ik ben inmiddels naar huis gesleept, door 1 van de 2 citroens die het hier nog doen(er staat nog een xantia diesel met een kapotte koppakking, ben ik ook aan het repareren).
oh ja, het is trouwens een TRS injectie U9
(edit) Om een of andere betoverende reden doet ie het weer, ik snap er werkelijk niets van. effin, de nieuwe temperatuursensor er maar es in drukken..... (\edit)
(edit 2) wat ik me nu bedenk, tijdens het rijden viel de auto afgelopen week zo nu en dan uit, maar sloeg dan direct weer aan en kon ik verder rijden (kabelbreuk?) (\edit 2)
Ik heb vlak voor die tijd de temperatuursensor connector er af gehad om te kijken hoeveel pinnen dat waren, daarna er weer op gedrukt. kan lijkt mij niet het probleem hebben veroorzaakt, je weet maar nooit.
Het contactslot kan het ook niet zijn, die heb ik getest.
er zit een wit langwerpig ding naast de cpu (zekering?) die is nog stroomdoorlatend.
euh, wat zou het kunnen zijn, het is iets wat dus helemaal aan het begin van het electrische circuit zit(hoofdrelais?).
Hedzer
ps. ik ben inmiddels naar huis gesleept, door 1 van de 2 citroens die het hier nog doen(er staat nog een xantia diesel met een kapotte koppakking, ben ik ook aan het repareren).
oh ja, het is trouwens een TRS injectie U9
(edit) Om een of andere betoverende reden doet ie het weer, ik snap er werkelijk niets van. effin, de nieuwe temperatuursensor er maar es in drukken..... (\edit)
(edit 2) wat ik me nu bedenk, tijdens het rijden viel de auto afgelopen week zo nu en dan uit, maar sloeg dan direct weer aan en kon ik verder rijden (kabelbreuk?) (\edit 2)
VW Lupo 3L uit 2000, het zuinigheidswonder(1:28 realistisch)
BX 1.6 TGI Progress, antibiotica voor het Citroën virus.
BX 1.6 TGI Progress, antibiotica voor het Citroën virus.
accu klem wel gecontroleerd?
Wat ook kan, draadbreuken alle bedrading komt bij een type 1 binnen rechts achter je blok met 3/4 stekkers ofzo. Ik had een keer dat op 1 stekker (8 draden) klem had gezeten tussen startmotor/blok en dat ging opgegeven moment ook dit soort dingen veroorzaken
ene moment deed ie het best en als ik dan iets aangeraakt had aan bekabeling deed ie helemaal niets meer en andersom
Een hoofdrelais hebben ze niet, behalve je contactslot
Wat ook kan, draadbreuken alle bedrading komt bij een type 1 binnen rechts achter je blok met 3/4 stekkers ofzo. Ik had een keer dat op 1 stekker (8 draden) klem had gezeten tussen startmotor/blok en dat ging opgegeven moment ook dit soort dingen veroorzaken
ene moment deed ie het best en als ik dan iets aangeraakt had aan bekabeling deed ie helemaal niets meer en andersom
Een hoofdrelais hebben ze niet, behalve je contactslot
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).