Iemand een idee hoe het komt dat bij dat logo'tje voor mijn onderwerp 4 vragen in het menu technical er een rood rantje omheen staat? staat bij de andere onderwerpen niet.
En maakt het inbouwen van apparatuur zoals cv, radio en elektrische ramen echt heel erg uit op het verbruik?
4 vragen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
Sorry Had dus iets beter moeten kijken
Verder nog enig idee hoeveel cv, elektrische ramen en radio uit maakt op het gebruik? Gaat toch gewoon via de accu die opgeladen wordt door een dinamo. Maar neem niet aan dat die zoals bij een fiets je hem tegen de band aan kan klikken en er af dus krijg je niet meer weerstand aangezien het standaard situatie is dus verbruik je toch niet meer benzine? Of sla ik nu helemaal de plank mis
Verder nog enig idee hoeveel cv, elektrische ramen en radio uit maakt op het gebruik? Gaat toch gewoon via de accu die opgeladen wordt door een dinamo. Maar neem niet aan dat die zoals bij een fiets je hem tegen de band aan kan klikken en er af dus krijg je niet meer weerstand aangezien het standaard situatie is dus verbruik je toch niet meer benzine? Of sla ik nu helemaal de plank mis
Nog enig idee hoeveel cv, elektrische ramen en radio uit maakt op het gebruik? Gaat toch gewoon via de accu die opgeladen wordt door een dinamo. Maar neem niet aan dat die zoals bij een fiets je hem tegen de band aan kan klikken en er af dus krijg je niet meer weerstand aangezien het standaard situatie is dus verbruik je toch niet meer benzine? Of sla ik nu helemaal de plank mis
En heb nu alweer een vraag erbij, maar over iets totaal anders. Die motorkap van AX blauw ex Robert ex Betterman ex axirally ziet er wel heel vet uit. Kun je dit zelf maken? Zoja: HOe
En heb nu alweer een vraag erbij, maar over iets totaal anders. Die motorkap van AX blauw ex Robert ex Betterman ex axirally ziet er wel heel vet uit. Kun je dit zelf maken? Zoja: HOe
Haha, nee de dynamo wordt onder het rijden continu aangedreven via de v-snaar. Start de motor maar 's en doe de motorkap open. Als je voor de motor staat zie je nu linksonder een riempje heel snel draaien; dat is de v-snaar.
Cv, radio en de ramen zijn maar kleine energieverbruikers.
Nu je toch de motorkap open hebt... aan de onderkant kun je een paar verstevigingsbalken zien. Daartussen kun je rustig de zaag in de motorkap zetten om er van die verdiepte luchtinlaten in te maken. Aan de onderkant racegaas tegen aanzetten en die goed vastkitten.
Cv, radio en de ramen zijn maar kleine energieverbruikers.
Nu je toch de motorkap open hebt... aan de onderkant kun je een paar verstevigingsbalken zien. Daartussen kun je rustig de zaag in de motorkap zetten om er van die verdiepte luchtinlaten in te maken. Aan de onderkant racegaas tegen aanzetten en die goed vastkitten.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage