Kreeg gisteren de rekening van het kop wisselen. Hebben ze gewoon 9.5 uur voor geschreven
terwijl er mij vertelt was dat het 4 a 5 uren zou zijn......
er staat op de rekening ook cilinderkop wisselen
En een andere motor had me maar 8 uren gekost (is me daar ook vertelt) morgen maar even kortsluiten daar hoe dit nou kan.
Heeft iemand anders een keer een kop van de motor laten wisselen? zo ja hoeveel uur rekenden ze daar voor?
Heb je zelf die andere kop aangeleverd?
Dan kan het zijn dat ze nog het e.e.a. van de kop hebben moeten overzetten.
Maar vraag ze gewoon even, is de kortste weg.
ja heb zelf de kop aangeleverd en ze moesten inderdaad volgens mij wel het een en ander overzetten. Hoor morgen even. heb verder goeie ervaringen met deze garage.
Een vreemde kop die aangeleverd word. Moet altijd overal op gecontroleerd worden. Zowieso of de kleppen wel goed aflsluiten. Het is echt heel veel werk. Die uren ben je zoooo kwijt...
Id, een bedrijf gaat natuurlijk geen risico lopen met vreemd materiaal. Lijkt me gewoon logisch. Aan de andere kant als ze 5 uur hebben afgesproken dan is dat een mondelinge overeenkomst. Dit mits daarnatuurlijk de controle van de kop bij zat.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Het is raar dat ze 4/5 uur afspreken en 9,5 uur rekenen.
Daarbij vind ik zelf 9,5 uur veel, maar goed misschien was de kop idd niet goed genoeg om direct te monteren, en hebben ze hem moeten vlakken oid. Maar goed, dan hadden ze het je ook wel even kunnen zeggen/bellen/melden
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).