Ja en dan krijg je best veel speling op je wielen.....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ja maja nieuwe assen, hoe wist je dat je de goede had?
Het is frans he haha. Die aandrijfassen zijn er in 3 vormen en zijn onderling niet uitwisselbaar, dan krijg je dat ie er niet helemaal in wilt en dat je speling houd.......
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Rio97 wrote:Ik moet deze meeting even laten schieten.
He als jij niet komt, neemt iemand anders de shirts dan mee?? Of was dat zowiezo iemand anders? nee toch?
Anders kom ik ze wel een keertje halen
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
DuFF wrote:Komt er iemand met onder zijn/haar AX 14" stalen velgjes met banden die 185 breed zijn?
er word goed weer voorspelt! dus dat komt goed.
15inch lichtmetaal met 185, mag dat ook??
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
@axeigenaar, googlemap maar op 'de kroon nieuwegein' langs rijksweg de a27 het zit tegenover de knoest.
.
@vin, nee sorry, moet echt het GT-staal zijn, bandenmaat mag overigens wel afwijken.
Hmmm...Eigenlijk moet ik wel even naar de meeting komen om wat spullen op te halen! Maar erg lang kan ik dan niet blijven.
Ik ga nog ff uitzoeken of 't haalbaar is.
Voor de mensen die dingen voor me mee zouden nemen, (Aad en Ivar), ik laat nog ff weten of ik kan gaan komen!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning
Combinatie van sterfgeval en teveel werk Had ie een weekje langer geleefd was het werk aan het huis klaar zaterdag en kon ik zondag FF komen uitrusten, maar helaas
iig: ok wens jullie veel plezier, zon en VEEEELLLL mooie AX'en.