Ik ben benieuwd hoeveel animo daar vanuit deze club voor is.
Zal zo rond eind september zijn. Zelf zat ik om de drempel laag te houden aan een circuit te denken in belgie Malmedy. Hier kun je lekker een hele dag rijden dan voor een prijs waar je bij zandvoort 2 uurtjes de baan op kunt. Sommige mensen kennen het circuit wel.
Dit circuit is mij goed bevallen, veel kort en technisch werk en weinig kans op schades.
Dus als er serieuse interesse is, is dit goed te realiseren. Bij ongeveer 20 deelnemers verwacht ik dat de prijs op zo'n 120€ ex borg zal uitkomen (heb ik betaald in maart dit jaar).
Het streefgetal is dus ook 20 serieuze mensen.
bij genoeg animo zal ik contact opnemen voor actuele prijzen.
Dus als je serieuze interesse hebt laat het dan even weten. No timewaisters please.
op verzoek van bossie wat meer info


(beschrijving afkomstig van rallye.nl en aangepast door moi)
Het terrein wordt gebruikt om rij-opleidingen en trainingen te geven. Het parcours is erg technisch en daardoor goed geschikt voor de Ax'en/Rallye's. Hoge snelheden worden niet bereikt, hooguit ca. 130-140 voor aanremmen van het lange rechte stuk. Deze trackday is een mooie gelegenheid om de basics van het rijden met de auto goed onder de knie te krijgen.
De kosten voor deze dag bedragen €120 per deelnemer exclusief borg. De borg bedraagt €50. De borg wordt na het evenement teruggestort indien er geen schade aan het parcours is gemaakt. Zorg dus dat je met respect rijdt voor de mede-rijders én het parcours.
Dit evenement zal er een beperkt aantal plaatsen beschikbaar zijn. Op Zolder of Zandvoort zie je elkaar nauwelijks met 40 deelnemers, hier op EPMA is de max gelegd op 20 deelnemers.
Tenslotte zijn niet rijdende aanhang/ clubleden ook van harte welkom. Buiten het rijden op het circuit moet het een gezellige happening worden waar je ook leuke nieuwe contacten kunt opdoen. Dus als je nou niet zelf in de gelegenheid bent om te komen rijden, maar toch graag zo dicht mogelijk bij de actie wil zijn, dan is dat een ideale kans.
Fotografen en filmcrew zijn uiteraard ook meer dan welkom.
REGLEMENT VOOR HET GEBRUIK VAN DE INFRASTRUCTUREN VAN DE PSVA
1 PISTE : Opening van het terrein om 8u30*
Begin van het gebruik van de piste om 9u00, einde om 17u00. (met en pauze tussen 12u30 en 13u00).
Het parcours zal vóór het begin van het evenement bepaald worden met de PSVA-verantwoordelijke en zal slechts na overleg met deze veranderd kunnen worden.
Voor veiligheidsredenen, wordt geen enkel voertuig die niet meedeelt aan het evenement toegestaan op het terrein. Parkeren is mogelijk langs de weg die langs de piste loopt.
De huur van de piste omvat slechts het gebruik van het geasfalteerde deel.
Het epoxy-gedeelte kan ook gebruikt worden, op voorwaarde dat er een voorafgaande overeenkomst is gemaakt en onder controle van de PSVA-verantwoordelijke.
De touwen van de bochten zijn goed gemarkeerd (bandenstapel, kleurrijk
schuim) en kunnen niet "gesneden" worden; de PSVA-verantwoordelijke zal, ter plaatse, op de goede naleving van het gebruik van de piste toezien, en zal in het bijzonder toezien op de naleving van dit punt evenals de uitbreiding van het einde van de bochten over het asfalt.
De pisteverantwoordelijke (PSVA) mag op elk moment een piloot uitsluiten voor gevaarlijk rijden of voor het niet respecteren van de instructies die tijdens de ochtendbriefing werden gegeven. "Drifters" zijn niet toegelaten
De piste zal in orde gebracht worden op het einde van de dag (banden, schuim, afval).
2 VOERTUIGEN
Enkel de voertuigen waarvan de bestuurder een vrijstelling getekend heeft, zal het terrein mogen betreden.
Enkel de voertuigen met uitlaten in overeenstemming met de wegenwetgeving zullen toegestaan worden. Geen enkele vrije uitlaat zal toegestaan worden. Het geluidsniveau zal gecontroleerd worden door een geluidsmeter. De limiet is 85 DB.
3 ORGANISATIE
De duur van runs zal met de PSVA-verantwoordelijke ter plaatse bepaald worden, hij moet een inspectietoer tussen de runs kunnen doen.
De piloten moeten deelnemen aan de ochtendbriefing en de instructies hierboven respecteren. De dag is een dag zonder alcohol tot het einde van het gebruik van het terrein.
* Mogelijkheid tot vroegere opening voor voorbereiding
Aanmeldingen en betalingen
Even hierbij een lijstje met aanmeldingen/betalingen tot nu toe