EDIT: Hier is ie dan:

Moderator: webmasters

Ik heb even naar jouw dashboard gekeken, en dat is idd nagenoeg hetzelfde , op dat luchtroostertje na, maar ik denk dat dat een extra is op de type 2 Volcane/GT(i), want ik heb het verder alleen maar op de GT(i) uitvoeringen gezien.Brutus wrote:Grappig....
Jouw dashboard is het zelfde als de mijne! LogischMaar waarom heb ik dan nog een rooster onder het smalle roostertje links van het stuur...
Die smalle heb ik dus ook, maar ook nog een grotere zoals in het midden die instelbaar is qua richting!
En je stuur is op de rode accenten het zelfde als een type 2 sportstuurtjeStaat goed bij je GT-interieur!

mhoaw, het valt nog wel tegen zo links en rechts als je em goed bekijkt, de andere kant is een lolbroek met een sleutel oid bezig geweest, en zo links en rechts zitten dr wel een paar putten in. En zijkant met de tankdop heeft zo te zien een keer schade gehad, en is met te grof schuurpapier gedaan, waardoor dr wat schuurkrassen zichtbaar blijven.ruud wrote:Zo de tering!!! die ziet er nu wel errug netjes uit! hoeveel uurtjes, of moet ik zeggen werkdagen, heb je daar inzitten? sjapo!![]()
Deeply impressed

Eh... hoe moet ik dat nou weten? Ik heb nog nooit het oude type GT gehad, dus ik kan niet echt ergens mee vergelijkenIceByte wrote:Rob GT heeft een nieuw type GT, dus die kan het je met zekerheid zeggen denk ik

Heb een tijdje in Martins auto gezeten vanmiddag ('90 GT) en die stoelen leken mij hetzelfde als de stoelen die eerst in mijn GT's zatenIceByte wrote:Ik nam aan dat jij op een meeting wel eens een oud type GT had gezien, maar ik denk dat ruud bedoelt of de stoelen qua model enzo nog wat anders zijn vergeleken met het oude type GT, en of de bekleding e.d anders is dan van het oude type.

ah, dan is dat iig duidelijk, dat er geen verschil in zit, dan weet ruud ook genoeg.Citro?nAXDriver wrote:Ik weet zelfs wel zeker dat de stoelen hetzelfde zijn, alleen die van een "chic" zijn anders.
Deze hebben namelijk half-lederen bekleding.