Sommige merken adverteren met een set voor de GT en GTI en een set voor de overige types. Er zijn ook merken die maken geen verschil en kennen maar één set voor de Ax in zijn algemeen. Ik heb zelf een GTI, en vraag me nu af waar de verschillen in kunnen zitten?
Iemand?
Diverse verlagingssets en verschil in uitvoering AX?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Een GTI en alles wat giet ijzer heeft (geen idee welke allemaal maar dat zijn er best veel) zakt verder met dezelfde veren inderdaad.wilfred wrote:Klopt het dan als ik zeg dat een GTI wat dieper zakt op veren voor een non GT/GTI?
Maar vergis je niet die getallen zijn vaak al gietijzer normen, het is met alu juist vaak minder dan specs.
En als je kan kiezen pak dan niet een 'te lichte' veer. Deze is dan vaak te slap waardoor je een soort dweil krijgt. Te stug geeft een soort stuiterbal die gaat zweven op de snelweg
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).