Inderdaad mensen ik ben vandaag in het bezit gekomen van het gewilde roze papiertje
Zoals je van sgurk al begrijpt is de AX nog niet af
Moderator: webmasters

Congratz kerel... kun je eindelijk op eigen vervoer naar meetings en dergelijke... En ja.. de AX.. daar moeten we dan nog maar even op wachten... Succes met het rijklaar maken van je droomauto!master-arnie wrote:Aan motivatie is geen gebrek aan onderdelen welq01z wrote:gefeliciteerd man!
netjes dat je geslaagt bent.. nu heb je je AX vast ook veel sneller af.. meer motivatie nog he

Neee, zo ben ik niet! Gewoon lkkr de cruise control op 50 is ideaal!Ax_Dude wrote:Proficiat!!! Hup en nu met 150 per uur door de bebouwde kom![]()
![]()
3 pitten hahaha.. dat denken ze id in de garage ook altijd. Stationair heeft de motor de neiging zichzelf een beetje te verzuipen (de carbs zijn eigenlijk ook veel te groot voor het blok) en daarom krijg je dat effect.. Maar das Sport rijden. Daar leer je mee leven net als het gebrek aan onderdelen..master-arnie wrote:Ax_Dude wrote:Proficiat!!! Hup en nu met 150 per uur door de bebouwde kom![]()
![]()
Mijn vader is de hele avond aan het draaien en kloten geweest met de carbs zodat de auto nu voor het gehoor goed loopt. Alleen hebben we het idee dat hij op 3 pitten draait stationair. Zodra er vermogen gevraagd word doet de 4de wel mee (denken we te horen) Ik ben met de mistverlichting bezig geweest en met de kenteken verlichting. Bij 1 mistpit is er een contactpunt afgebroken waardoor ik het laatste draadje niet kan aansluiten![]()
Hij komt wel af........... ooit

Zeker de leukste thuis??Sgurk wrote:Interieur???? Er zitten toch alleen twee stoelen en een dashboard in![]()
We doen ons uiterste bestdat ding wil ik wel bewonderen hoor op een meeting!