Idee voor luchthapper?

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Idee voor luchthapper?

Post by Brutus »

Ik zat nog even foto?s te kieken op de site zelf...

Kwam deze tegen van Full Speed vorig jaar...
Image

Nu dacht ik.. wat als je deze een wart slag draait en een zelfde versie iets hoger ook maakt.. Dan heb je het citroen logo.. afwerken met gaas etc.. Je hoeft dus alleen maar die sneden erin te maken en iets naar beneden buigen! (lees: waterpas of horizontaal zetten) want de motorkap loopt op..

Ik denk dat ik zoiets wel wil toepassen.. maar moet het nog even verder uitvogelen.. (Ook een spuiter regelen!) :D

HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by HellDuke »

Lijkt mij wel wat , inplaats van zo'n grote chevron-sticker op de motorkap. Dan moet je wel uitkijken met stof en zand enzo wat op je blok komt.
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

HellDuke wrote:Lijkt mij wel wat , inplaats van zo'n grote chevron-sticker op de motorkap. Dan moet je wel uitkijken met stof en zand enzo wat op je blok komt.

Maar het is wel origineel en maf.. Voor zand etc moet je dan maar superfijn gaas erachter zetten... Mij lijkt het wel wat!

HellDuke
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by HellDuke »

Of je moet er voor dat zand iets van een bakje eronder hangen, wat je er wel uit kan halen he, om af en toe te legen. Siem zei dat ie last had van een hoop troep op het blok, maarjah, hij heeft geen motorkap meer over met die luchthapper erin.

Trouwens hij heeft geen ax meer...
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v

Shit Happens 8)

143.333

Post Reply