Misschien domme/overbodige vragen, maar ik stel ze toch:
Zaterdag ga ik naar een AX 1.1 Allure kijken (en waarschijnlijk kopen).
Vraag 1: heeft een Allure 1.1 een injectiemotor? Of een gewone carb?
Vraag 2: het schijnt dat de "vernis" van de lak loslaat. Heeft iemand tips hoe dat op te lossen? Voorzichtig wegkrabben en dan blanke lak erover?
Vraag 3: heeft er iemand een (digitaal) instructieboekje van de Allure? Uiteraard is alle info over AX'en/Allure welkom!
Bedankt alvast, Jan
AX Allure 1.1 injectie of niet?
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Re: AX Allure 1.1 injectie of niet?
allure is injectie magnetti marelli om precies te zijn.Schicht wrote:Misschien domme/overbodige vragen, maar ik stel ze toch:
Zaterdag ga ik naar een AX 1.1 Allure kijken (en waarschijnlijk kopen).
Vraag 1: heeft een Allure 1.1 een injectiemotor? Of een gewone carb?
Vraag 2: het schijnt dat de "vernis" van de lak loslaat. Heeft iemand tips hoe dat op te lossen? Voorzichtig wegkrabben en dan blanke lak erover?
Vraag 3: heeft er iemand een (digitaal) instructieboekje van de Allure? Uiteraard is alle info over AX'en/Allure welkom!
Bedankt alvast, Jan
opnieuw spuiten maar dat hoort bij exterieur
ja heb ik (niet digitaal) mogelijk MBA@NL wel al.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
alles na 88 is injectie
En dat de blanke lak los laat, ja je kan proberen zeer licht te schuren en opnieuw te blanke lakken maar dat lijkt me niet makkelijk.
En dat de blanke lak los laat, ja je kan proberen zeer licht te schuren en opnieuw te blanke lakken maar dat lijkt me niet makkelijk.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
vernis is de blanke laklaag (maar dat zal je gerust begrijpen)
je zou het kunnen proberen met heeeeeeel fijn schuurpapier
hint: meguiars heeft in de proffesionele lijn, schuurpapier, dit is eigenlijk gemaakt om te "wetsanden'' dit is in 2000 / 2500 / 3000 korrels te krijgen,
denk dat je daar al een eind mee opschiet,
als je daarna de polijst machine eroverheen trekt, en blank aflakt, denk ik dat je al een heeeeel eind ben!
veel plezier met de potentiele auto! heb er ook erg veel lol aan gehad, maar helaas kan ik hem niet houden
je zou het kunnen proberen met heeeeeeel fijn schuurpapier
hint: meguiars heeft in de proffesionele lijn, schuurpapier, dit is eigenlijk gemaakt om te "wetsanden'' dit is in 2000 / 2500 / 3000 korrels te krijgen,
denk dat je daar al een eind mee opschiet,
als je daarna de polijst machine eroverheen trekt, en blank aflakt, denk ik dat je al een heeeeel eind ben!
veel plezier met de potentiele auto! heb er ook erg veel lol aan gehad, maar helaas kan ik hem niet houden
alfa 147 veloce distinctive
Citroën ax 1.1i plaisir
Citroën ax 1.1i plaisir