Bossie wrote:Ik ga ook maar weer eens komen. Veel te lang geleden dat de GT naast andere AX-en heeft gestaan.
wil iemand bossie op zijn deuk wijzen. Ik kan het helaas niet persoonlijk doen
Zit er dan een deuk in
Misschien ben ik de week er voor ook wel op de slalom, dan kun je het toch nog zelf doen
Ik hoop er dan wel te zijn Jan. haha ik houd op met pesten
Ik ga mijn best doen om er ook te zijn. Ik weet alleen nog niet of ik mee rij. Stoelbevestiging moet nl. nog vastgelast worden. Ben benieuwd hoe je Sport het doet op Lelystad.
Bossie wrote:
Ik ga mijn best doen om er ook te zijn. Ik weet alleen nog niet of ik mee rij. Stoelbevestiging moet nl. nog vastgelast worden. Ben benieuwd hoe je Sport het doet op Lelystad.
Niet best denk ik aangezien ik op mijn totaal vernietigde malmedy banden zal starten. Maar dat maakt het alleen maar leuker . lekker beetje driften met die bak
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
ik zal ook zeer waarschijnlijk aanwezig zijn,
ik neem namelijk mijn ex-interieur weer terug over,
om het vermoedelijk ter plekke helemaal uit elkaar te trekken .
*en nee er zit geen pak cocaïne meer in de rugleuning, die was er wel al uit gehaald*
hopelijk is dus de 14e mijn ax weer een rijdende ax
@ Chieltje,
clubstickers kun je aanvragen in het daarvoor bestemde topic: http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=13095
of bij de starter van dat topic, Q01z.
chieltje wrote:ik kom ook
bij wie moet ik eigenlijk wezen voor clubstickers de 14de
welke kleur wil je ?
In mijn GT ligt een tas vol met stickers, haha
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ax_eigenaar wrote:
Maar hoeveel komen er nu totaal dan, want de lijst wordt niet echt up to date gehouden
ach, zoveel maakt het toch ook niet uit hoeveel er komen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
ax_eigenaar wrote:
Maar hoeveel komen er nu totaal dan, want de lijst wordt niet echt up to date gehouden
Nee, maar omdat op die lijst er al 16 ofzo staan die zeker komen, en iedereen al 3 pagina's lang roept dat ze komen, komen er volgens mij een stuk of 40 haha
ax_eigenaar wrote:
Nee, maar omdat op die lijst er al 16 ofzo staan die zeker komen, en iedereen al 3 pagina's lang roept dat ze komen, komen er volgens mij een stuk of 40 haha
Lijst was trouwens wel upto date
Dus t zijn er echt maar 16 die echt komen