is het niet zo dat je je koplampen niet af mag dekken?
met deze booskijkers vind ik het niet echt afdekken.. maar als je die van AX_powah bijv ziet.. echt gewoon ervoorgelast enzo, ik denk dat dat officieel niet mag? andere kap erop werkt natuurlijk wel en alleen voor de APK maakt het toch ook niet uit welke kleur..
ik dacht iets gehoord te hebben dat je maar een paar procent mag bedekken, maar weet zo ff niet hoeveel, misschien weet iemand anders dat en anders vraag ik het ff na, kweet het niet zeker hoor
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level** next concert 11 september @ Ground Zero Fest
Ax_Dude wrote:Ik dacht dat zoiets mocht zolang de "aanpassing" je lichtbundel niet verstoort...
Bij AX_POWAH lijkt me toch wel dat de lichtbundel aardig wordt verstoord. Of iig enorm veel zwakker. Zijn booskijkers bedekken misschien wel 1/3 van zijn koplampen.
post es een foto van je booskijkers,
kunnen we een lijstje maken van wat wel en niet mag. lijkt mij slim, zodat je voor je APK al gechecked kan hebebn en even een andere kap geleent hebt voor de APK zelf
ok wat schreef ik net? wie vertaald dat even naar het Nlds?
mijn motorkap komt inderdaad zo niet door de keuring maar je kunt er wel wat op verzinnen heb ik gehoord met de vestiging van je motorkap. Maar moek nog ff vragen...
AX KAP MET EXTREME DEUK IN ROOD --> 15 euri !! dus ik denk dat ik nix aanpas en gewoon ff de kap overschroef...
q01z wrote:post es een foto van je booskijkers, kunnen we een lijstje maken van wat wel en niet mag. lijkt mij slim, zodat je voor je APK al gechecked kan hebebn en even een andere kap geleent hebt voor de APK zelf
Ik heb zelf nog geen booskijkers, maar het is idd een idee om foto's van booskijkers te bekijken. Kom maar op.
ik heb mijn kap ook verlengt en mijn lichtbundel gecontroleert, bij mij issie hetzelfde dus ik zie geen reden wromie niet door de keuring zou komen(is volgens mij hetzelfde als bij ax powahh)