Waarom niet gewoon een 1.4i lepelen in die First? Geloof mij maar als ik zeg dat het de moeite isPgoddijn wrote:Ja, wel leuk, maar aangezien er een 1.4 blok inligt hou ik je alsnog niet bij met m'n echte 1.1.
Heb er overigens wel over zitten denken om tzt (als m'n clio's echt de deur uit zijn) vrolijk een 1.4 erbij te nemen en die gewoon helemaal race-klaar te krijgen. Blijft m'n First Class m'n oefen auto en woon-werk verkeer auto
Naar de Ring?
Moderators: Rock's, webmasters
-
citrofenwick
- Total admin

AX-kopen is verslavend.
-
citrofenwick
- Total admin

-
citrofenwick
- Total admin

-
citrofenwick
- Total admin

Ja dit was echt wel mijn doel om er ooit mee naar de ring te kunnen gaan. Beschouw het als de kroon op mijn werk om het kreng technisch in orde te krijgen
Hij heeft zich echt super gedragen en de remmerij deed het prima.
Enkel een keertje overstuur gehad ergens in het begin (waar het GP circuit aansluit) maar dat heb ik prima kunnen corrigeren.
Er waren wel enorm veel ongevallen. Tijdens mijn eerste lap zag ik 3 moto's liggen en 1 auto volledig in de kreukels staan.
En ik miste echt wel veeeel power in bergwerk
nog een fotootje:

Ik schik toch tegen deze zomer nog eens terug te gaan.
Enkel een keertje overstuur gehad ergens in het begin (waar het GP circuit aansluit) maar dat heb ik prima kunnen corrigeren.
Er waren wel enorm veel ongevallen. Tijdens mijn eerste lap zag ik 3 moto's liggen en 1 auto volledig in de kreukels staan.
En ik miste echt wel veeeel power in bergwerk
nog een fotootje:
Ik schik toch tegen deze zomer nog eens terug te gaan.
-
citrofenwick
- Total admin

Ok. Ben het zat om spiegels te vullen!
Nr. 1: Mijn contract is verlengd! Dus dank voor het duimen!!!!
Nr. 2: Mijn vakantiegeld is overgeboekt
Nr. 3: Ik kan eindelijk mijn belastingaangifte van 2008 doen, dus moet waarschijnlijk nog geld terugkrijgen van de belasting
Ja, je ziet het goed: 3x
(lees dus
:-D:-D (:-P))
Maar wat ik met al die centen ga doen moet ik nog even kijken.
Eerst langs Joost om te zorgen dat ik volgend weekend weer wat te doen heb, dan kijken of iemand mij binnenkort even wilt helpen met het oplappen van de Clio (ergens lekt olie als een gek en dat vult binnen no-time m'n startmotor
) zodat ik die weer op de weg kan en mag krijgen
.
Dan mag van mijn part Ax nummer 2 komen, want ik wil niet met 4 auto's zitten natuurlijk. Ik wil dat al mijn auto's de ring kunnen bestormen!!!
Nr. 1: Mijn contract is verlengd! Dus dank voor het duimen!!!!
Nr. 2: Mijn vakantiegeld is overgeboekt
Nr. 3: Ik kan eindelijk mijn belastingaangifte van 2008 doen, dus moet waarschijnlijk nog geld terugkrijgen van de belasting
Ja, je ziet het goed: 3x
Maar wat ik met al die centen ga doen moet ik nog even kijken.
Eerst langs Joost om te zorgen dat ik volgend weekend weer wat te doen heb, dan kijken of iemand mij binnenkort even wilt helpen met het oplappen van de Clio (ergens lekt olie als een gek en dat vult binnen no-time m'n startmotor
Dan mag van mijn part Ax nummer 2 komen, want ik wil niet met 4 auto's zitten natuurlijk. Ik wil dat al mijn auto's de ring kunnen bestormen!!!
Of hij schroeft gewoon zijn spiegels eraf, of hij neemt een supersnelle AX met een raket op het dak! Ja met een raket op het dak!!!Bossie wrote:Misschien moet ik dan ook maar meegaan om je spiegel een beetje gevuld te houdenbeefy wrote:in mijn spiegel zal je ook nie blijven plakken zu :P
AX Soupapes 16