Hallo,
Kan iemand mij een tip geven over hoe ik het raam manueel kan zakken ?
Motortje of bedrading is defect maar ik kan er niet bij om te testen / vervangen.
Waarschijnlijk zakt het motortje mee tot voor het gat in het portier bij het zakken van het raam.
vervangen motortje electrisch raam
Moderators: denny, vtspower, webmasters
Je kan een electrisch raam niet laten zakken manueel.
En sowieso, raam laten zakken gaat het meestal niet makkelijker maken om erbij te komen.
Best is om even een blokhout onder je raam te zetten (inde deur)
Alle schroefjes van je raammechanisme los te draaien, dan de mechanisme uit je raam te halen (zit met een wieltje in een rails, kan je er zo uit rollen)
En als je dat ding dan op de grond heb liggen kijken wat er mis mee is
Sowieso, loopt het electro motortje wel of is die stuk? Staat er wel 12v op?
En sowieso, raam laten zakken gaat het meestal niet makkelijker maken om erbij te komen.
Alle schroefjes van je raammechanisme los te draaien, dan de mechanisme uit je raam te halen (zit met een wieltje in een rails, kan je er zo uit rollen)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Langs waar haal je het mechanisme uit de deur ?grietje wrote:Je kan een electrisch raam niet laten zakken manueel.
De enige weg lijkt me via het bakje te zijn aan de scharnierkant.