Aan de buitenkant ziet dat ding er echt niet uit,zit vol met deuken, lakschade (behoorlijke) op de motorkap, dak en de zijschermen. En dan hebben we het nog niet over de verschillende kleuren rood waar ie ondertussen mee is gerepareerd (overgespoten).
Deze auto zou dus echt veel geld gaan kosten wil je m weer netjes krijgen aan de buitenkant!
Chris, had jij dan toevallig ook gebeld toen wij er stonden? Verkoper is een paar keer gebeld namelijk!
CitroCin wrote:Foto's kunnen een hoop maskeren Aad!
Aan de buitenkant ziet dat ding er echt niet uit,zit vol met deuken, lakschade (behoorlijke) op de motorkap, dak en de zijschermen. En dan hebben we het nog niet over de verschillende kleuren rood waar ie ondertussen mee is gerepareerd (overgespoten).
Deze auto zou dus echt veel geld gaan kosten wil je m weer netjes krijgen aan de buitenkant!
Pffff... Heb je m'n '94-er Volcane al eens van dichtbij gezien dan?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
fijn heh, dat je zo een auto je tuin in kan rijden,.... maar oooow wat zie ik een gevaarlijke parasol/droogmolenhouder ...... .... best kans dat iemand zich daar flink pijn door gaat doen
Er is er een jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is paulus!!!
Gefeliciteerd kerel!!!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).