En wat moet ik verstaan onder 'merkloos'? Ting, Amigo, Tango, enz...?MNM(tm) wrote:'witte pompen' zijn vooral de merkloze pompen.
Verschil tussen de benzines (95, 98, v power, e.d...)
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX Master
- Posts: 1733
- Joined: MonDec04, 2006 12:22:32 AM
- Location: Rotterdam
- Contact:
Zijn dat niet de pompen die zelfstandig zijn. Die hebben wel een naam maar je zal geen ander pompstation met diezelfde naam zien.Habo wrote:En wat moet ik verstaan onder 'merkloos'? Ting, Amigo, Tango, enz...?MNM(tm) wrote:'witte pompen' zijn vooral de merkloze pompen.
Tinq, Amigo en tango of b.v. ook argosoil zijn dat dus niet.
Als het goed is moeten die dingen in het telefoonboek onder benzine.
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Heb inmiddels 1300km erop zitten in anderhalve week
Eerst een hele tank met euro 95 leeg gereden (nou ja, bijna leeg 41 liter) (gemiddeld verbruik 1 op 16)
Daarna volgegooid met v-power. Merkte vrijwel direct dat de motor stiller is, en ook veel regelmatiger loopt. (ik heb nu net zoveel kilometers gereden als met de volle tank 95, maar bij de v power begint het benzinelampje nu pas te knipperen )
Ik ga vandaag even tanken, en dan laat ik jullie straks weten wat het gemiddelde verbruik is met v-power (heb hetzelfde gereden met beide benzines, misschien bij v-power zelfs toch iets meer getrapt )
Eerst een hele tank met euro 95 leeg gereden (nou ja, bijna leeg 41 liter) (gemiddeld verbruik 1 op 16)
Daarna volgegooid met v-power. Merkte vrijwel direct dat de motor stiller is, en ook veel regelmatiger loopt. (ik heb nu net zoveel kilometers gereden als met de volle tank 95, maar bij de v power begint het benzinelampje nu pas te knipperen )
Ik ga vandaag even tanken, en dan laat ik jullie straks weten wat het gemiddelde verbruik is met v-power (heb hetzelfde gereden met beide benzines, misschien bij v-power zelfs toch iets meer getrapt )
To do:
Ooit een AX GTI kopen
Ooit een AX GTI kopen
'merkloze' benzine.Habo wrote:Wat wordt nou eigenlijk verstaan onder 'witte pompen'?
Zo is de autoradam bij ons in Almere 'wit'. Lekker goedkoop
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
En reken nou het prijs verschil eens uit, grote kans dat er geen verschil in zit of '95 zelfs goedkoperHabo wrote:Oké,
Met de v-power heb ik 1 op 17 gereden, t.o.v. 1 op 16 met de euro 95
Verschil: 2 liter op een volle tank
En daarbij is 1 tank vergelijking totaal niet betrouwbaar, aangezien je die auto net hebt, waarsch voor jou niet veel km's gemaakt Auto's worden dan steeds beetje zuiniger he
Ik heb nog steeds 4 AXen en een 306 met TU waarbij 95/98 of 'dure' of witte benzine geen reet uitmaakt voor het verbruik of prestaties dus ik tank altijd het goedkoopste
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).