vinny's rode ax 1.0 E DE RODE DUIVEL
Moderator: webmasters
Dank je dat zal zeker lukken en misschien gaat het wel lukken voor de eerst volgende meeting. Moet eerst ff een de schutting af maken zodat ik niet bekeken en bespied kan worden en moet ff de bbq van beton ca 10 cm naarvoren halen anders past het net niet met de dakgoot van de buren achter .
Ik wacht nu ff een 15 min op met appeltaart die dan klaar is ( al 0.15 nu ) en ga lekker slapen.
Ik wacht nu ff een 15 min op met appeltaart die dan klaar is ( al 0.15 nu ) en ga lekker slapen.
Mijn verlanglijstje?
de rest van de ax wat ik nog heb liggen verkopen.
deze week me mercedes sprinter L2H2 ophalen.
Hoi
Het duurde ff door omstandigheden maar ff weer een update. Ik ben op de 14 dec op de meeting geweest en er is een foto gemaakt van de binnenkant met rood - matzwart dashboard.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... c&start=80
verder heb ik nog een hele nieuwe waslijst om hem nog netter te maken en natuurlijk naar mijn zin.
Het duurde ff door omstandigheden maar ff weer een update. Ik ben op de 14 dec op de meeting geweest en er is een foto gemaakt van de binnenkant met rood - matzwart dashboard.
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewt ... c&start=80
verder heb ik nog een hele nieuwe waslijst om hem nog netter te maken en natuurlijk naar mijn zin.
Mijn verlanglijstje?
jullie zijn ook wel een beetje te vertouwen.
dankje alleen nog het verdere interieur doen.
moest vadaag ff een band van de andere auto verwisselen, er zat een schroef in gedraaid, maar we hebben er sinds de kerst niet meer mee gereden dus geloof niet dat het door het rijden komt .
dus me vrouwtje rijd er vandaag lekker in rond en doet haaar werk weer netjes.
gr vincent
dankje alleen nog het verdere interieur doen.
moest vadaag ff een band van de andere auto verwisselen, er zat een schroef in gedraaid, maar we hebben er sinds de kerst niet meer mee gereden dus geloof niet dat het door het rijden komt .
dus me vrouwtje rijd er vandaag lekker in rond en doet haaar werk weer netjes.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
hoi.
de AX weer ff op zijn banden gezet en gestart na een week stilte en .... hij start nog gewoon met deze kou. Zelfs ijs aan de binnenkant.
Ik denk proberen maar en wat denk je hij gaat zowel vooruit als achteruit heel langsaam beginnen. De koppelings pendaal staat dus normaal zoals je het in de versnelling hebt staan als je in zijn 2 en 3 rijd tussen het schakelen in (raak hem dus niet aan). Dan trekt ie langzaam op.
De koppelings kabel heb ik dus iets profecorisch ingekort met een stukje ijzer er gewoon tussen en dat maakt dus niks uit. gewoon het zelfde.
Ik denk nog steeds drukgroep.
gr vincent
de AX weer ff op zijn banden gezet en gestart na een week stilte en .... hij start nog gewoon met deze kou. Zelfs ijs aan de binnenkant.
Ik denk proberen maar en wat denk je hij gaat zowel vooruit als achteruit heel langsaam beginnen. De koppelings pendaal staat dus normaal zoals je het in de versnelling hebt staan als je in zijn 2 en 3 rijd tussen het schakelen in (raak hem dus niet aan). Dan trekt ie langzaam op.
De koppelings kabel heb ik dus iets profecorisch ingekort met een stukje ijzer er gewoon tussen en dat maakt dus niks uit. gewoon het zelfde.
Ik denk nog steeds drukgroep.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
Ik Ben PAPA
Hoi axleden en vrienden.
Mijn Dochter is gister om 14.50 geboren
Ze heet Britt. is 47 cm lang, weegt 2390 gram.
Ze maakt het uitstekend op dit moment en de moeder ook. Ze ligt nog in het ziekenhuis, en er wordt per dag gekeken wanneer ze naar huis mag.
En ik hoop zo snel mogelijk. Na 4 weken afwezigheid thuis was het wel erg stil in huis.
gr vincent
Mijn Dochter is gister om 14.50 geboren
Ze heet Britt. is 47 cm lang, weegt 2390 gram.
Ze maakt het uitstekend op dit moment en de moeder ook. Ze ligt nog in het ziekenhuis, en er wordt per dag gekeken wanneer ze naar huis mag.
En ik hoop zo snel mogelijk. Na 4 weken afwezigheid thuis was het wel erg stil in huis.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
-
- Drempelkiller
Vincent,
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
Groetjes, Henk
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter.
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
dankje voor de reacties.
Ze groeit goed, poept, plast en drinkt zeer goed
Heb door een eigen foutje 2 grote sterren in mijn voorruit gemaakt, zommige hadden het al gezien. Inmiddels is de ruit vervangen, met een lichte groentint.
Intussen ook de zonneband met de tekst geplakt.
Ook heb ik de trekhaak gespoten en bevestigd.
gr vincent
Ze groeit goed, poept, plast en drinkt zeer goed
Heb door een eigen foutje 2 grote sterren in mijn voorruit gemaakt, zommige hadden het al gezien. Inmiddels is de ruit vervangen, met een lichte groentint.
Intussen ook de zonneband met de tekst geplakt.
Ook heb ik de trekhaak gespoten en bevestigd.
gr vincent
Mijn verlanglijstje?
hoi.
mijn rode duivel moest voor de keuring vandaag en wat denk je...........
Hij is er in 1 keer door , was alleen een klein lampje van het nummerbord verlichting stuk. (dit is me nog nooit overkomen, al die andere keren koste het wel erg veel)
Ik hoor dat als er een steekproef zou zijn dat dan de zonneband verwijderd zou worden want dat mag niet ohh wist ik geen eens .
gr vincent
mijn rode duivel moest voor de keuring vandaag en wat denk je...........
Hij is er in 1 keer door , was alleen een klein lampje van het nummerbord verlichting stuk. (dit is me nog nooit overkomen, al die andere keren koste het wel erg veel)
Ik hoor dat als er een steekproef zou zijn dat dan de zonneband verwijderd zou worden want dat mag niet ohh wist ik geen eens .
gr vincent
Mijn verlanglijstje?