bak staat er al in (gewoon 4 bouten dwars door de bodemplaat, function before style ). moet echt alleen nog de kabels aansluiten eigenlijk en de daadwerkelijke accu ook naar achter brengen maar dat ligt een beetje aan de lasconnectors of die op tijd zijn.
Duff,
Aan het eind van het weekend heb jij je tent al zo vaak opgezet dat je het ook binnen 5 minuten kan
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
wat voor gereedschap wenst u bij handen te hebben voor deze klus?
ik neem mijn kist met tools mee, die bevat schroevendraaiers tot tangen en torx tot imbus, dus ik verwacht dat ik wel een eind ga komen.
Misschien dat ik toch gereedschap meeneem, mijn remschijven zijn aan vervanging toe en ik heb mezelf vandaag een setje nieuwe brembo's cadeau gedaan. Dan komen die bussen remmenreiniger van Raoul wel goed van pas denk ik!
grietje wrote:
Els, bij mn 306 leek de lambda sonde de boosdoener!
ha!
dan moet ik eigenlijk alvast effe een lambda vooruit zien te scoren
(om te testen moet ik de snelweg op, min. een half uur ofzo..)
met wat voor auto kom jij, grietje?
of kan dat in de loop van de week eventueel nog wijzigen
met de trein geen geld om te tanken... Of mag ik met jou mee rijden? haha
Ik heb wel een lambda voor je!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Bijna klaar met het vervangen van de versnelligsbak van mijn BX... dus ondertussen kan ik iets meer aanpakken dan vorig jaar (toen stond ik wat onwetend toe te kijken...)