Radiateur verwijderen
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- AX super weirdo
Radiateur verwijderen
Omdat ik een paar accesoirebeugels moet monteren op de balk waar de radiateur op staat moet ik even de radiateur verwijderen....
is dit een beetje makkelijk te doen ?
is dit een beetje makkelijk te doen ?
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
ja is simpel,
slangen losmaken.
bover zit de radiateur bevestigd met 2 beugeltjes. Die duw je naar beneden en dan duw je de radiator naar voren. Daarna kun je hem er zo uittillen.
slangen losmaken.
bover zit de radiateur bevestigd met 2 beugeltjes. Die duw je naar beneden en dan duw je de radiator naar voren. Daarna kun je hem er zo uittillen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- Total admin
-
- AX super weirdo
erg heh ...... ik heb er al diverse gestript .... maar wel samen met de Batsjes .. en meestal is Henk driftig aan het sleutelen onder de kap
Maarruhm..... is er nog een manier om te voorkomen dat er roestig koelwater over mijn witte tuintegels loopt ? .....
als ik de slang los maak, dan loopt het hele systeem zeker leeg ? ....
Moet er na het vullen weer ontlucht worden ?
Hoeveel liter kvs gaat er in ? (net zoveel als dat er uit gaat whahaha )
Maarruhm..... is er nog een manier om te voorkomen dat er roestig koelwater over mijn witte tuintegels loopt ? .....
als ik de slang los maak, dan loopt het hele systeem zeker leeg ? ....
Moet er na het vullen weer ontlucht worden ?
Hoeveel liter kvs gaat er in ? (net zoveel als dat er uit gaat whahaha )
Ja, zet er een mooie opvangbak onderRock's wrote:erg heh ...... ik heb er al diverse gestript .... maar wel samen met de Batsjes .. en meestal is Henk driftig aan het sleutelen onder de kap
JaRock's wrote:als ik de slang los maak, dan loopt het hele systeem zeker leeg ? ....
JaRock's wrote:Moet er na het vullen weer ontlucht worden ?
JaRock's wrote:Hoeveel liter kvs gaat er in ? (net zoveel als dat er uit gaat whahaha )
-
- AX super weirdo
Ben er net 8ter gekomen dat ik beter mijn dynamo kan verwijderen ....
ook als ik de Rdtr weghaal kom ik er niet bij (tenzij ik een verlengstuk van 60 cm voor mijn boor heb...)
Ik ga de dynamo verwijderen en hopen dat het dan lukt
Ik ging even kijken of er slurrie (gele prut) aan mijn radiateurdop zat .....dit was niet het geval..... maar wel gitzwarte olie
Of mijn koppakking is goed lek,.... of iemand heeft zich vergist met olie bijvullen en heeft een paar liter olie in het koelsysteem gegoten
ook als ik de Rdtr weghaal kom ik er niet bij (tenzij ik een verlengstuk van 60 cm voor mijn boor heb...)
Ik ging even kijken of er slurrie (gele prut) aan mijn radiateurdop zat .....dit was niet het geval..... maar wel gitzwarte olie
Of mijn koppakking is goed lek,.... of iemand heeft zich vergist met olie bijvullen en heeft een paar liter olie in het koelsysteem gegoten
Euh, die metalen haken moet je toch echt omhoog duwen hoor.denny wrote:ja is simpel,
slangen losmaken.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
de poort open zetten en de auto even naar achteren rijden en daarna weer terug.Rock's wrote: Maarruhm..... is er nog een manier om te voorkomen dat er roestig koelwater over mijn witte tuintegels loopt ? .....
niet in de put en ook niet op straat laten lopen en vooral ozzy er niet aan laten snuffelen of hij moet lastig zijn voor de kleine
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
very true.MNM(tm) wrote:Euh, die metalen haken moet je toch echt omhoog duwen hoor.denny wrote:ja is simpel,
slangen losmaken.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Haha, vorige week had me pa de frituurpan schoongemaakt en de oude olie in een lege kvskan gedaan, dus ik zonder te kijken(zat geen indicator op) ik dop opendraaien en ik dus ding schuin houden ik van huh wat is het dik ik kijken was het frituurvet ) net optijd merkte ik het gelukig.Rock's wrote:Ben er net 8ter gekomen dat ik beter mijn dynamo kan verwijderen ....
-
- Total admin
Onze BX GTI indertijd heeft serieus nog op frituurolie gereden door dezelfde foutHappytree wrote:Haha, vorige week had me pa de frituurpan schoongemaakt en de oude olie in een lege kvskan gedaan, dus ik zonder te kijken(zat geen indicator op) ik dop opendraaien en ik dus ding schuin houden ik van huh wat is het dik ik kijken was het frituurvet ) net optijd merkte ik het gelukig.Rock's wrote:Ben er net 8ter gekomen dat ik beter mijn dynamo kan verwijderen ....
De Yamaha moto ook, en die heeft het begeven
AX-kopen is verslavend.