Als mensen mij kunnen helpen, graag

Graag vermelden:
- Verbruik (natuurlijk)
- Gewicht van je rechtervoet (tenzij je 2 linkervoeten hebt, of met links gas geeft

Greetz, Habo
Moderators: denny, vtspower, webmasters
MBa@NL wrote:lees dit topic eens door: KLIK
Bedanktcitrofenwick wrote:1.1 carb:
rustig rijden en lange afstanden => 1:16.5
scheuren => 1:6
1.4i: Nog niet echt uitgerekend
1.4GTI: 1:10 bij gemengd sportief rijden
bij doortrappen haalt ie wel de 1:6
Maar ik hoor wel dat de meeste 1.1i's 1:17 of zuiniger halen
hahah ja sander wel hoorHabo wrote:Sleep jij met emmers op de snelweg?Sander wrote: Mn motor
Normaal gesproken 1:19
Topsnelheid down the freeway 1:een emmer![]()
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Oke, lijkt me nu al leuk om hem te leren kennengrietje wrote:hahah ja sander wel hoorHabo wrote:Sleep jij met emmers op de snelweg?Sander wrote: Mn motor
!
MNM heeft natuuurlijk wel een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer lichte rechtervoet
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Welke domme dingen deed jij dan?grietje wrote: En wegligging tja, ik vind het zeker niet slecht! Rotondes enzo neem ik amper gas voor terug, maar aan de andere kant, de achterkant is erg licht en met slechte banden, slecht weer (ijzel/zware regen) en verkeerd rijgedrag krijg je hem wel van de weg![]()
Maar t gebeurd niet snel, je moet gewoon zorgen dat je geen domme dingen doet die ik wel deed.
Maar de breedte van de bandjes hebben daar ook wel weer invloed op. Met de 1.0 een keer met zeer zware regen, waarbij alle moderne auto's langs de kant bleven staan, ging t 1.0tje zonder grip te verliezen verder... Maja 145 breed he! De 1.4's staat standaard op 165 en de mijne op 185.
De druk per cm2 is lager, maar er zijn wel meer cm2. Ik denk dat het een twijfelgeval is dan. Ik zou het niet zeker kunnen zeggen...grietje wrote:Ik denk eerder dat ie met brede banden achter sneller uitbreekt....
Immers, hij is te licht van achter, dus te weinig wieldruk.
Als je de breedte van de band breder maakt, is de druk per cm2 nóg lager....
Denk niet dat dat ten goede komt...
Dus, veranderd niet van rijbaan in een bocht en laat ook zeker niet je gas los als je denkt dat je te hard gaat. En zorg voor geschikte en goede banden.
Dat kan.Habo wrote:Oke, lijkt me nu al leuk om hem te leren kennengrietje wrote:hahah ja sander wel hoorHabo wrote:Sleep jij met emmers op de snelweg?Sander wrote: Mn motor
!
MNM heeft natuuurlijk wel een zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer lichte rechtervoet![]()
Habo wrote: - Volle tank (Onderweg bijtanken met emmers)