Maar goed dat je de AX nooit hebt weggedaan
Sébastien aka Speederdd Ax GT Carb '90/Leon '02 TDI 110
Moderator: webmasters
ik was al ff aan 't zoeken voor keuringvelgen/banden die op de 4gats onderstel passen...
en dan heb ik een set van de volgende gekocht :
omdat ik die in wit zo mooi vond op een 106 xsi en omdat die zo licht zijn ....
vanaf de RTA (Revue Technique Automobile) zijn ax GT PH1 geleverd met in een geval 165/60/14 banden (alu velgen in optie) ik zal dus proberen om naar de keuring te gaan op C5 velgen met 165/55/15 nieuwe banden
maar ja, voor dat ik naar de keuring gaat moet er nog veel gebeuren
om een idee te krijgen, zo zien C5 steelies eruit op een 106 :
en voor de gene die het niet weten, die zijn van aluminium en wegen maar 4.8kg
en dan heb ik een set van de volgende gekocht :
omdat ik die in wit zo mooi vond op een 106 xsi en omdat die zo licht zijn ....vanaf de RTA (Revue Technique Automobile) zijn ax GT PH1 geleverd met in een geval 165/60/14 banden (alu velgen in optie) ik zal dus proberen om naar de keuring te gaan op C5 velgen met 165/55/15 nieuwe banden
maar ja, voor dat ik naar de keuring gaat moet er nog veel gebeuren
om een idee te krijgen, zo zien C5 steelies eruit op een 106 :
en voor de gene die het niet weten, die zijn van aluminium en wegen maar 4.8kg
-
citrofenwick
- Total admin

Inderdaad heel licht maar ook oppassen!
Er is een hele serie die in aanmerking kwam voor een terugroepactie van Citroën. Reden was het ontstaan van scheuren langs de wielbouten voor zover ik het me goed herinner.
Dus even goed opletten voor je er aan begint.
P.
Er is een hele serie die in aanmerking kwam voor een terugroepactie van Citroën. Reden was het ontstaan van scheuren langs de wielbouten voor zover ik het me goed herinner.
Dus even goed opletten voor je er aan begint.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
-
citrofenwick
- Total admin

Leuke besteding van een zaterdagavond, en met keurig resultaat!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
omdat je nooit genoeg unike stukken bij een krijgt .... vond ik dat ik die NIEUWE kit niet kon laten liggen :

Komt die op mijn GT of niet, dat weet ik nu niet, maar zo blijft die NIEUWE kit zeker in de club.
De verkoper vond het spijtig dat de originele cartondoos versleten was, maar hij had voor me toch de etiquette opzij gehouden (samen met de bevestigingkit die hij jaren geleden van de Citroën dealer kreeg)
eventuele kopers mogen terug in slaap vallen, Michel heeft al een optie op die kit van voor dat ik die ben gaan halen. Dus ofwel komt die op mijn Ax ofwel vertrekt die naar de Bats

Komt die op mijn GT of niet, dat weet ik nu niet, maar zo blijft die NIEUWE kit zeker in de club.
De verkoper vond het spijtig dat de originele cartondoos versleten was, maar hij had voor me toch de etiquette opzij gehouden (samen met de bevestigingkit die hij jaren geleden van de Citroën dealer kreeg)
eventuele kopers mogen terug in slaap vallen, Michel heeft al een optie op die kit van voor dat ik die ben gaan halen. Dus ofwel komt die op mijn Ax ofwel vertrekt die naar de Bats
-
MBa@NL
- Archivaris

Echt te gaaf dat er dus meerdere sets nog in omloop zijn
al wel eens eerder begrepen dat er nog ergens een set moet zijn (geweest) (dacht dat ik dat wel eens van Browny heb gehoord?)
Het zou in elk geval wel gaaf zijn als je de set gaat gebruiken alleen vraag ik me af hoe het op zwart uitkomt? iemand die écht goed is met photoshop en even wat op mijn foto's kan baseren?
Wat ik me ook nog afvroeg, hoeveel popnagels zitten erbij? volgens mij zijn er op mijn AX aso veel gebruikt namelijk... maar goed het zit dan ook wel goed vast
Het zou in elk geval wel gaaf zijn als je de set gaat gebruiken alleen vraag ik me af hoe het op zwart uitkomt? iemand die écht goed is met photoshop en even wat op mijn foto's kan baseren?
Wat ik me ook nog afvroeg, hoeveel popnagels zitten erbij? volgens mij zijn er op mijn AX aso veel gebruikt namelijk... maar goed het zit dan ook wel goed vast
bijna een update ....

bijna een update ....
toch nog wat gedaan :
1. de remkrachtverdeler van mijn achteras zat vast, die is eindelijk los en beweegt zoals 't moet.
2. alle lagers en andere rommels die nodig zijn om de achteras weer nieuw maken zijn (met korting) bij Citroën besteld (in theorie zijn die al van gisteren aangekomen maar de verantwoordelijk voor die bestelling had gisteren een dag verlof)
-
citrofenwick
- Total admin