CitromobilePgoddijn wrote:Tja, inclusief inbouw..... Maar goed, dat zou ik toch echt wel zelf moeten kunnen. Ik zie trouwens nog geen nieuwe meetingdatum.
Waggel
Moderator: webmasters
Als je kat leeg is klopt idd de CO uitstoot niet. Dus dat is niet zo gek hoor.MNM(tm) wrote: En de kat als oorzaak voor te hoge CO? Dat zou volgens mij echt een eerste zijn! Willen ze lekker aan je verdienen ofzo?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Je kan van de buitenkant niet zien of je kat nog goed is of leeggebrandMNM(tm) wrote:Een lege katalysator is naar mijn idee géén katalysator, maar gewoon een holle bak.
Maar daarvan is hier toch geen sprake?
@Peter: wat bedoel je met "schakelen op de oude manier" ?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nou...MNM(tm) wrote:Nee, daar heb je wel gelijk in. Maar dan moet je motor toch wel heel erg naar de kl*te zijn (lees: structureel veel te rijk lopen) om dat voor mekaar te krijgen.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Min of meer clutchless, maar ook even kort gas en dan toeren laten droppen en versnelling in z'n positie laten vallen. Moest ook wel, oude koppeling ontkoppelde niet meer volledig... Was soms redelijk aankloten, vooral terug naar z'n 1. En dat die koppeling gaar was, ok. Maar om dan m'n versnellingen vervolgens aan gort te helpen vond ik ook weer geen goed idee. Daarnaast wordt er ook vreemd naar je gekeken als je even "mis" schakeltMNM(tm) wrote:@Peter: wat bedoel je met "schakelen op de oude manier" ?
Dat klopt, maar je kunt de kabel wel heen en weer halen in de huls. En toen kwam er redelijk wat troep uit...Joost wrote:kabel is incl huls
wat troep eruit is niet zon punt hoorPgoddijn wrote:Dat klopt, maar je kunt de kabel wel heen en weer halen in de huls. En toen kwam er redelijk wat troep uit...Joost wrote:kabel is incl huls
@RichardB: Ik zie redelijk wat AX'jes rijden in Bussum, maar ik zie ze eigenlijk nooit vrolijk omkijken oid. Maak een wie is wie aan en ik kijk of ik je heb gezien!
Ik zit in het voormalige bordeel
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
hier staat mijn wie is wie:Pgoddijn wrote:@RichardB: Ik zie redelijk wat AX'jes rijden in Bussum, maar ik zie ze eigenlijk nooit vrolijk omkijken oid. Maak een wie is wie aan en ik kijk of ik je heb gezien
Ik geloof dat het gewoon toch een té lege tank was. Heb het vandaag nog even gedaan met een volle tank en het ging dit keer gewoon prima... Jammer dat toen ik op snelheid was er vrolijk een file voor me opdoemdegrietje wrote:Ennuh, vermogens verlies uit de bocht -> brandstof pomp! Heb ik er nog wel 1 van liggen die ik toch nooit meer ga gebruiken, kom maar halen of ik neem hem mee naar Citromobile.
Nee, dat was ik.Pgoddijn wrote:...Ik geloof dat Joost me waarschuwde dat het met twee man moet om het knappen van de ruit te voorkomen, maar heb een plank gepakt en die eronder gezet als ondersteuning. Werkt prima in je eentje, als je maar heel voorzichtig te werk gaat.