Happytree [306 1.6 Break '00]
Moderator: webmasters
-
- profiel verwijderd
- Posts: 5910
- Joined: SunApr15, 2007 8:17:09 PM
- Location: Den Hoorn (ZH)
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Van harte gefeliciteerd met je aanwinst.
Groetjes, Henk
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX liefhebber
- Posts: 318
- Joined: ThuJun12, 2003 3:51:21 PM
- Location: Sittard
- Contact:
Vanmorgen om 9 uur was het zoveer hij stond bij de keuring, ik had expres een aderesje uitgekozen waar me vader goede ervaring mee had, je kan gewoon meekijken en ziet waarop ze keuren, en krijgt dan ook een beter id hoe die dingen verholpen moeten worden.
Eerst ging hij stukje rijden, hij terug auto naar binnen en hup dat ding in de uitlaat, meteen ernstige blikken veelste hoge Co2
Daarna auto naar de brug, stadslicht deed het aan 1 kant niet, verder was hij niet heel erg te spreken over de stoel(had ik vandeweek eruitgehaald om hem flink schoon te maken) stomme schult!
verder aandrijfassen fusees enzo waren allemaal in orde, remmen waren goed, trommels liepen mooi vrij. toen de achteras... eerst links die viel nog wel mee, maar toen rechts wow wat een beweging (merkte met rijden al dus nog niet echt mee geract) maar dat het zo erg was niet verwacht maar hij zei het is geen apk afkeur! (ik opgelucht)
Nou klaar was het ging toevalig de lichten nog een keer aan en deed hij het wel(contacje dus) dus 1 apk punt weg, die stoel kon hij wel mee leven als ik die in orde zou maken, maar die Co2 was veelstehoog, hij nieuwe regels bekijken, hij zij ga jij maar even flink blazen en kom dan terug.
Dus ik met respect voor de auto een stevig rondje gereden terug en meteen weer meten en toen de auto op de tocht stond was het goed
Dus hij was goed gekeurd!
2 puntjes die naar voren kwamen die zeker verholpen moeten worden zijn:
-Achteras (kan zo niet naar de ring of slalomen)
-Roest onder de auto klein stukje waar plaatje in gelast moet worden.
Ben dus blij, morgen even nieuwe olie, olie filter en bougies voor het beestje halen.
Achteras even kijken of dat goed zelf te doen is op de parkeerplaats moet goed zijn aangezien ik hem ook voor het betere bochtenwerk wil gaan gebruiken
Weten mensen soms of er verschil zit in bougies en oliefilter omdat er een saxo blokje inligt?
Foto's volgen!
Eerst ging hij stukje rijden, hij terug auto naar binnen en hup dat ding in de uitlaat, meteen ernstige blikken veelste hoge Co2
Daarna auto naar de brug, stadslicht deed het aan 1 kant niet, verder was hij niet heel erg te spreken over de stoel(had ik vandeweek eruitgehaald om hem flink schoon te maken) stomme schult!
verder aandrijfassen fusees enzo waren allemaal in orde, remmen waren goed, trommels liepen mooi vrij. toen de achteras... eerst links die viel nog wel mee, maar toen rechts wow wat een beweging (merkte met rijden al dus nog niet echt mee geract) maar dat het zo erg was niet verwacht maar hij zei het is geen apk afkeur! (ik opgelucht)
Nou klaar was het ging toevalig de lichten nog een keer aan en deed hij het wel(contacje dus) dus 1 apk punt weg, die stoel kon hij wel mee leven als ik die in orde zou maken, maar die Co2 was veelstehoog, hij nieuwe regels bekijken, hij zij ga jij maar even flink blazen en kom dan terug.
Dus ik met respect voor de auto een stevig rondje gereden terug en meteen weer meten en toen de auto op de tocht stond was het goed
Dus hij was goed gekeurd!
2 puntjes die naar voren kwamen die zeker verholpen moeten worden zijn:
-Achteras (kan zo niet naar de ring of slalomen)
-Roest onder de auto klein stukje waar plaatje in gelast moet worden.
Ben dus blij, morgen even nieuwe olie, olie filter en bougies voor het beestje halen.
Achteras even kijken of dat goed zelf te doen is op de parkeerplaats moet goed zijn aangezien ik hem ook voor het betere bochtenwerk wil gaan gebruiken
Weten mensen soms of er verschil zit in bougies en oliefilter omdat er een saxo blokje inligt?
Foto's volgen!
Donderdag even, olie, oliefilter en bougies vervangen K&N filter schoon gemaakt.
Verder even gewassen en is weer lekker schoon.
Hoe zit het trouwens met die toerenteller, als ik vol op het gas ga stijgt me teller langzamer als dat de toeren toenemen, zal dit een slecht contacje zijn of hoe zit dat?
Verder gaat de TGS waarschijnlijk de verkoop in
Verder even gewassen en is weer lekker schoon.
Hoe zit het trouwens met die toerenteller, als ik vol op het gas ga stijgt me teller langzamer als dat de toeren toenemen, zal dit een slecht contacje zijn of hoe zit dat?
Verder gaat de TGS waarschijnlijk de verkoop in