Hoeveel bekeuringen hebben jullie al gehad(gekregen)???
En waarvoor, snelheid

Gr Mr Dean

Moderators: Rock's, webmasters
Zozo 100€ in belgie hier in nederland is fout parkeren 60€citrofenwick wrote:Eenmaal een parkeerboete van 100€
Ik had me per ongeluk geparkeerd op een fietspad. De 2 wagens van vrienden hadden het ook zitten en mochten ook elk 100€ leggen
heel netjes2Black wrote:Op dit moment is het precies 5 jaar geleden dat ik voor het laatst een snelheidsovertreding beging die opgemerkt werd (..). Dat was 3km/u te hard, bergaf in z'n 5 zonder gas te geven (en toch ga je dan dus harder) in andermans auto bij binnenrijden Nijmegen.
Mijn wederhelft daarentegen presteert het nog weleens om een parkeerboete op te lopen. Dit jaar alweer 1tje, in Arnhem, van €60.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
En omdat het sommige mensen geen zak intereseerd worden de boetes elke keer zwaarder. Ik vind dit echt een enorme K*Tinstelling van je. Hoef je echt niet trots op te zijn.Guido_AXGT wrote: Het interesseert me geen zak, gewoon betalen, klaar en niet huilen, of het helpt, echt niet![]()
Ja, maar het was geloof ik al 2e graad, en die zijn al wat duurder dan een gewone parkeerboete.Happytree wrote:Zozo 100€ in belgie hier in nederland is fout parkeren 60€citrofenwick wrote:Eenmaal een parkeerboete van 100€
Ik had me per ongeluk geparkeerd op een fietspad. De 2 wagens van vrienden hadden het ook zitten en mochten ook elk 100€ leggen
Mijn boetes:
9 km tehard 22€
24km tehard 92€
En vandeweek door rood :S echt heel stom en dikke pech aangezien de keren dat ik door rood heb gereden ik echt op 1 hand kan tellen.
150€