Ik vind hem erg leuk, en mooi compleet. goede keus!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
wordt tijd om dat onderblokkie te vervangen door iets van een 1.4 of zo :D. Nette auto joost. what's up met de GT. wilde het laatst vragen maar je had haast
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:wordt tijd om dat onderblokkie te vervangen door iets van een 1.4 of zo :D. Nette auto joost. what's up met de GT. wilde het laatst vragen maar je had haast
wie weet ooit. te weinig deuren.
Het rijdt nog steeds fantastisch!
@bossie deze stond iets dichter bij huis *kuch*
Maarja had een taxi heen (collega) en terug een ax dus dan mag je toch niet klagen...
en tussentijds nog een ritje 306 diesel om een geschikte overschrijflocatie te vinden.
Wat zijn de plannen?
En hoe zit het nou precies met de GT?
die mag jij kopen ....
Nah we gaan waarschijnlijk eerst de xsara apk keuren en die verruilen voor wat anders.
En zolang als dat nog niet rond is blijven er 2 axen.
en dan moeten we maar eens gaan kijken of het een hobbybak blijft die in de garage past of dat hij een schop krijgt naar een andere eigenaar.
De kans zit er dik in dat er e.e.a. op een 5 drs gaat verschijnen.. (optisch/niet optisch)
Rob GT wrote:En zolang als dat nog niet rond is blijven er 2 axen.
en dan moeten we maar eens gaan kijken of het een hobbybak blijft die in de garage past of dat hij een schop krijgt naar een andere eigenaar.
)
de GT gaat een schop krijgen.
in welke vorm dan ook
de "first" rijdt overigens erg goed, wat freubelwerkjes aan gedaan dus dat komt dik in orde