ik snap er niets van.. bij 170 begint hij in te houden en wil hij niet echt harder meer.. bovendien trilt hij dan enorm!
wat kan ik hier aan doen?
ik kan namelijk oor het trillen ook niet echt een duidelijke foto maken !
nu weet ik dat rolweerstand van bredere banden hoger is als van smalle bandjes.. en ik heb er 165 breed onderzitten, ik heb ook nog een setje velgen met 145 breed! zal hij daarmee harder gaan?
Dan gaat ie harder...
t helpt ook om zelf de hele dag niet te drinken, dan hoeft ie minder gewicht mee tenemen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Maar om je ff uit je droom te helpen: een 1.1i gaat niet gek veel harder dan 170 hoor!
Mijn Volcane heeft ook ooit 'slechts' 171km/u maximaal gehaald.
(En daar had 'ie ook nog eens 15km snelweg voor nodig om daar te geraken!)
Dus ff voor de duidelijkheid: 't is geen Porsche!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
buh.... waar is de goede oude tijd van AXjes die de teller uitdraaide...
cupje.. 225 op teller onderin benelux..
nigel.. 210 op teller gedurende 10km op vlak
GTI.. 210 op teller met meewind..
ax1.0E 140 op teller in zn 3...
Denk trouwens wel dat je dan harder gaat dan mn motor
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.