Naar de Ring?
Moderators: Rock's, webmasters
-
- Total admin
-
- Total admin
Zucht, ik denk dat ik ga afzeggen...
Ik heb gewoon geen tijd om mijn ax deze week in orde te zetten. Ik ben bvb nu nog maar net thuis van mijn werk en heb geen zin om er nu nog aan te beginnen
Zaterdag heb ik ook geen tijd. En om 800km te rijden en racen wil ik hem toch eerst controleren en een klein onderhoud geven. Bovendien heb ik nog tijd nodig om de grijze klaar te maken voor de keuring.
Dus dat zal zondag even voor gaan
Normaal ga ik nog wel een dagje in Mei proberen te gaan.
Ik heb gewoon geen tijd om mijn ax deze week in orde te zetten. Ik ben bvb nu nog maar net thuis van mijn werk en heb geen zin om er nu nog aan te beginnen

Dus dat zal zondag even voor gaan

Normaal ga ik nog wel een dagje in Mei proberen te gaan.
AX-kopen is verslavend.
Ik ga sowieso niet voordat de heleboel compleet in orde is. Ook wil ik nog even zorgen voor een veerpootbrug, nieuwe koppakking, backup budget voor een backup AX
en even wat race/slipervaring op het RDW cirquit in Lelystad. Beetje voorbereiding mag best, nietwaar?
Misschien ga ik stiekum zonder jullie, plak ik er een kleine vakantie aan vast met een vriend en twee vriendinnen... Maar het najaar lijkt me een beter plan dan het voorjaar. Ook minder wisselend weer, nietwaar?

Misschien ga ik stiekum zonder jullie, plak ik er een kleine vakantie aan vast met een vriend en twee vriendinnen... Maar het najaar lijkt me een beter plan dan het voorjaar. Ook minder wisselend weer, nietwaar?
@ Pgoddijn: Je hoeft echt geen coreur te zijn om op de ring te kunnen rijden, gewoon goed spiegelen en je niet gek laten maken en vooral genieten, persoonlijk kan je beter voorzichtig erheengaan en gewoon genoeg marge houden, als een cursus doen en dan denken dat je wel een aardige wagenbeheersing hebt, want de ring is een verhaal apart.
Wanneer is trouwens de nieuwe data lijkt me erg leuk met een paar Axjes!
Wanneer is trouwens de nieuwe data lijkt me erg leuk met een paar Axjes!
Hmm, schijnt toch het gevaarlijkste parcours te zijn van europa...
Maar goed, ik krijg nog een slipcursus voor mijn vorige verjaardag, dus dat kan sowieso geen kwaad
.
Data kan ik je nog niet melden, aangezien de auto zelf nog niet ring-klaar is. Wil nog een veerpootbrug hebben, zorgen dat m'n remmen goed zijn (vrees dat ik ook de zuigers moet vervangen) en tegen die tijd waarschijnlijk ook nieuwe bandjes.
Daarnaast zou ik de ring gaan doen met een vriend. Was een afspraak omdat hij een nieuwe vriendin kreeg die 7 jaar ouder is: "Voordat je gaat trouwen, kinderen gaat krijgen of andere rare dingen gaan we de ring over!!!".
Toevallig is ze vanochtend bevallen
maar da's in dit geval wel weer goed nieuws, aangezien ze dan vrolijk de tijd heeft om dat kind te borstvoederen en een fles leren hanteren. Kan dat kind bij oma logeren en dan gaan we iig met z'n drieën. Of meer, als jullie kunnen!
Iemand nog een spare veerpootbrug? Hoef hem eigenlijk alleen voor de ring te hebben, voor de rest is het niet bepaald nodig
Maar goed, ik krijg nog een slipcursus voor mijn vorige verjaardag, dus dat kan sowieso geen kwaad

Data kan ik je nog niet melden, aangezien de auto zelf nog niet ring-klaar is. Wil nog een veerpootbrug hebben, zorgen dat m'n remmen goed zijn (vrees dat ik ook de zuigers moet vervangen) en tegen die tijd waarschijnlijk ook nieuwe bandjes.
Daarnaast zou ik de ring gaan doen met een vriend. Was een afspraak omdat hij een nieuwe vriendin kreeg die 7 jaar ouder is: "Voordat je gaat trouwen, kinderen gaat krijgen of andere rare dingen gaan we de ring over!!!".
Toevallig is ze vanochtend bevallen

Iemand nog een spare veerpootbrug? Hoef hem eigenlijk alleen voor de ring te hebben, voor de rest is het niet bepaald nodig

Veradelijk is het circuit wel je overziet niet alles en door de verschillen in het asfalt heb je soms meer grip als het andere moment, maar gevaarlijk is het hoe gevaarlijk je het zelf maakt.
@ TTF: Dat lijkt me nogsteeds keer prachtig, het leuke van de ring is de hele sfeer eromheen, lekker dagje weg, en nog eens wat van het circuit proefen.
Vrije dag op een circuit is toch heel anders minstends zo leuk maar ook aan de prijs denk ik.
@ TTF: Dat lijkt me nogsteeds keer prachtig, het leuke van de ring is de hele sfeer eromheen, lekker dagje weg, en nog eens wat van het circuit proefen.
Vrije dag op een circuit is toch heel anders minstends zo leuk maar ook aan de prijs denk ik.
-
- Total admin
-
- Total admin
Nee sorry geen waggel voor mij... Ik wacht al zo lang om te gaan ringen met de AX en nu hij er klaar voor is kan ik niet langer wachten.Pgoddijn wrote:Eh, geen Waggel dus? Ik zal wel naar de Waggel moeten, anders loop ik een interieur, cv, electrische ramen, achterruitenwisser en nog wat onderdelen mis... En hoe leuk dan ook, de AX moet er eerst goed uit zien! Mee eens, mag ik hopen?
En ik ben het er mee eens ja, maar vergeet niet dat al die onderdelen extra gewicht betekenen

AX-kopen is verslavend.
-
- Total admin
Ja, wel leuk, maar aangezien er een 1.4 blok inligt hou ik je alsnog niet bij met m'n echte 1.1.
Heb er overigens wel over zitten denken om tzt (als m'n clio's echt de deur uit zijn) vrolijk een 1.4 erbij te nemen en die gewoon helemaal race-klaar te krijgen. Blijft m'n First Class m'n oefen auto en woon-werk verkeer auto
Heb er overigens wel over zitten denken om tzt (als m'n clio's echt de deur uit zijn) vrolijk een 1.4 erbij te nemen en die gewoon helemaal race-klaar te krijgen. Blijft m'n First Class m'n oefen auto en woon-werk verkeer auto