Mjah, doe ik ook altijd als er voor de zoveelste keer weer de RHCP langs komen @ radio. Ik ben die gasten inmiddels ECHT ZAT!
(En Queen gaat dezelfde kant op. )
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Geloof me: als je 3 nummers van de RHCP in één uur tijd naar je hoofd geslingerd krijgt (en daarnaast 15x op een dag!, dan ga je ze echt wel zat worden hoor!
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
OKé mee eens, maar 1-2 keer per week album of live dvd, of je zit in de auto en kijkt naar buiten en denkt wat is de wereld toch mooi!
Al heb ik dat met meer nummers!
Als is het misschien wat fout maar op dit moment krijg ik van:
Taylor swift - love story wel een heerlijk zomer gevoel (alleen die vriendin is momenteel even niet aanwezig waar het nummer eigenlijk over gaat)
Verder ben ik trouewens niet zo van die softe muziek doe mij maar golden oldies (late 80-90) en natuurlijk RHCP, U2, Bon Jovi, Brain addams en The killers af en toe.
Net "10 jaar radio 2 top 2000" aangeslingerd. 10 cd's waar toch wel een aantal pareltjes op staan.
Wel eens naar die clip van Taylor Swift gekeken? Volgens mij zit daar een team achter dat goed kan filmphotoshoppen of er moet bijna wel een kilo plamuur tegenaan zitten. Of nou ja, ze kan natuurlijk ook echt zo zijn....
Tijmen wrote:Net "10 jaar radio 2 top 2000" aangeslingerd. 10 cd's waar toch wel een aantal pareltjes op staan.
Wel eens naar die clip van Taylor Swift gekeken? Volgens mij zit daar een team achter dat goed kan filmphotoshoppen of er moet bijna wel een kilo plamuur tegenaan zitten. Of nou ja, ze kan natuurlijk ook echt zo zijn....
idd wel een nummer om ff vrolijk van te worden
Denk dat ik er vannacht over ga dromen, zij is namelijk het meisje uit mijn dromen!
MNM(tm) wrote:Mwa, zo mager is ze niet hoor.
Bij de meeste 'modellen' steken de sleutelbeenderen bijna door 't vel heen.
Dát is pas mager! (En lelijk!)
(Brand X was toen ze begonnen het "hobby-bandje" van Phil Collins, midden jaren 70. Door Brand X kwam ik erachter dat Collins een erg goede jazzrock drummer was. Zonder hem zijn ze gewoon doorgegaan maar hebben nooit echte bekendheid gekregen)