Mastenhose wrote:Mooie BMW hoor! Zijn 't Schnitzer velgen, of Alpina?!
Veel rijplezier, maar dat zal wel lukken met zo'n lekkere motor en zo'n mooie koets!!!
Is Alpina,... maar toch kom ik dan in de straat van BMW tuners en moet ik aan een schnitzel denken.
Heeft hij ook creme leder ??? ... dan wil ik hem binnenkort wel ff kmen swaffelen
Coupe vind ik persoonlijk ook minder ... maakt het zo'n patserbak ... waar alleen van die foute gasten in rijden ...
Mastenhose wrote:Mooie BMW hoor! Zijn 't Schnitzer velgen, of Alpina?!
Veel rijplezier, maar dat zal wel lukken met zo'n lekkere motor en zo'n mooie koets!!!
Is Alpina,... maar toch kom ik dan in de straat van BMW tuners en moet ik aan een schnitzel denken.
Heeft hij ook creme leder ??? ... dan wil ik hem binnenkort wel ff kmen swaffelen
Coupe vind ik persoonlijk ook minder ... maakt het zo'n patserbak ... waar alleen van die foute gasten in rijden ...
Ik vind dit echt een geweldige keuze Arne !
heey Aad,
Bedankt! Ben ik ff blij dat er geen cremekleurig leer in zit Ik moet er toch niet aan denken dat jij mijn auto gaat staan te beswaffelen...
Er zitten inderdaad 18" Alpina wielen onder deze BMW. Het is bij deze auto wel de bedoeling hem voor vast te houden. Dit is iets waar ik altijd al naartoe gewerkt heb... Bovendien gaat er niets boven de zalige 6 inlijn motor...
Het is overigens ook express een handbak. De automaat was ik bij de 406 V6 coupe ook zo zat. Het is 3 weken relax en daarna gaat het tegenstaan, daarom lekker poken nu...
arnie wrote:
Heb je wel eens in een BMW gereden? de 6-lijn, achterwielaandrijving en duitse degelijkheid... Daar kan geen 306 of Clio tegenop. Maar das mijn gevoel
Ja, (oude e36 325i) maar ik vond het lange na niet de kick geven die ik had bij de 306 gti-6 (welke rijd als een grote kart op sterioden).
Degelijk en comfortable is de e46 zeker in jouw geval, maar je mist gewoon een brok spanning en sensatie.
Oké, 't is waarschijnlijk inmiddels wel algemeen bekend dat ik het niet zo heb op auto's van Duits fabrikaat.
Desondanks ga ik je toch wel feliciteren met je nieuwe aanwinst hoor!
Hij ziet prima uit zo in die kleur. In zilver of zwart had 'ie namelijk toch weer nèt over de top geweest, richting patserigheid.
Mijn overburen hebben een wat oudere BMW Station (geen idee welk model, omdat ik daar niet op let, want 't is geen AX ) met een 6 in-lijn motor en automaat. 'k Vind het wel een aangenaam geluidje hoor, wat daar uit komt.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
... en inderdaad, er kan weinig tippen aan zo'n 6 in lijn, de AX is leuk, maar er is meer leuks
Bedankt Peter, we moeten eens een kleine mini-meet houden. De E30 325 staat ook nog in de schuur
Vanmorgen de auto opgehaald, meteen aan het wassen en poetsen gegaan vanmiddag. En vollop aan het toeren geweest, zeker 250 km erbij gereden, wat een genot en wat een souplesse.
... en inderdaad, er kan weinig tippen aan zo'n 6 in lijn, de AX is leuk, maar er is meer leuks
Bedankt Peter, we moeten eens een kleine mini-meet houden. De E30 325 staat ook nog in de schuur
Vanmorgen de auto opgehaald, meteen aan het wassen en poetsen gegaan vanmiddag. En vollop aan het toeren geweest, zeker 250 km erbij gereden, wat een genot en wat een souplesse.
ik ben morgen in nieuwegein, met de 325, kom je ook?
ik ben morgen in nieuwegein, met de 325, kom je ook?
Ik weet ddat er mensen moeite mee hebben, maar wil toch nog zo vrij zijn de volgende foto's van gister te delen
Inmiddels de nodige euries verder en de BMW verkeerd technisch in nieuwstaat. As Dinsdag wordt zijn in- en exterieur nog even maximaal gereinigd en is hij klaar Nu maar hopen dat ik het kan laten hem niet op MP te zetten