Michel Bats aka MBa@NL (AX Plaisir U9 '91, AX 14 TRS U9 '90)
Moderator: webmasters
-
- Archivaris
ok, weten we dat ook weerRadiant wrote:DSLR staat voor Digitale Single Lens Reflex cameraMBa@NL wrote:Met m'n verjaardag een DSLR (Digitale SpiegeL Reflex) camera gekregen en daar zat vanavond even een los glaasje voor geschroefd die zo is opgebouwd dat er een 8-punts ster vormt bij iedere felle lichtbron.DuFF wrote:...
Op Google kon ik zo gauw op die afkorting niks anders vinden als wat ik eerder postte maar ik heb em nu dus wel gevonden
-
- Archivaris
Vergeet niet dat er GTI stikkers op die TRS zatenCitrosan wrote:PKtjes erbij???? Wij hadden ook een TRS en die liep echt als een idioot zo snel/hard en die had er zo'n 250000 km op zitten
Als dat een hint is zou ik zeggen maak er eens een rondje in op een Nieuwegeinmeeting ofzoCitrosan wrote:Ik weet natuurlijk niet hoe die van Michel loopt
-
- Archivaris
Fase 1, code name "AX RALLYE" is voltooid
Eerste lijntje is er af
Lijnloos, helaas nog niet lijmloos
Laatste foto met de lijntjes.
En ook deze kant lijnloos, maar ook hier nog niet lijmloos
Na anderhalf uur met m'n moeder samen en een heteluchtpistool toch alles eraf gekregen, de lijmresten met commandant verwijderd en de AX ook gelijk (op sommige plekken voor het laatst) gewassen.
De laatste foto waar nog op te zien is dat er ruim twee jaar geleden een aanrijding heeft plaatst gevonden Gelukkig bleek vandaag "uitdeuken zonder spuiten" mogelijk
En toen zat kant 1 er op
En daarna ook de andere kant!
Best wel een stuk "body" bijgekomen...
Hieronder nog een paar bonus fotos
Nu fase 2, code name "AX CHRONO" nog starten
Eerste lijntje is er af
Lijnloos, helaas nog niet lijmloos
Laatste foto met de lijntjes.
En ook deze kant lijnloos, maar ook hier nog niet lijmloos
Na anderhalf uur met m'n moeder samen en een heteluchtpistool toch alles eraf gekregen, de lijmresten met commandant verwijderd en de AX ook gelijk (op sommige plekken voor het laatst) gewassen.
De laatste foto waar nog op te zien is dat er ruim twee jaar geleden een aanrijding heeft plaatst gevonden Gelukkig bleek vandaag "uitdeuken zonder spuiten" mogelijk
En toen zat kant 1 er op
En daarna ook de andere kant!
Best wel een stuk "body" bijgekomen...
Hieronder nog een paar bonus fotos
Nu fase 2, code name "AX CHRONO" nog starten
-
- profiel verwijderd
Heel stoer Michel!
Als je daar nu eens Nigel's KDFi blokje in hangt... met een turbo erop... zou het helemaal afmaken!
Als je daar nu eens Nigel's KDFi blokje in hangt... met een turbo erop... zou het helemaal afmaken!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- Archivaris
daar was inderdaad dat karkas té netjes voorq01z wrote:ik ook,ze komen op jouw auto veel beter op zn recht.. en het was zonde geweest om ze aan de GTI te poppen!MBa@NL wrote:q01z wrote:leg mij es uit waarom ik die skirts toen heb verkocht aan je??
Ben toch blij dat de het wel gedaan hebt
Heb ik ook al eens over na zitten denken maar... nee... zowizo al omdat het totaal niet in lijn is met de RALLYE skirts die er nu dus opzitten en al helemaal niet in lijn met het idee wat ik er nog mee heb (het AX CHRONO idee)Drake wrote:Cool, ik zou nog wel eventueel de skirts op de deur erbij doen (die normaal bij een GT erop zitten).
Ik wil het nog wel kunnen betalen om em van A naar B te verplaatsen en niet dat ik de bodem er uit moet halen om als "Flintstone-mobiel" verder te gaan2Black wrote:Als je daar nu eens Nigel's KDFi blokje in hangt... met een turbo erop... zou het helemaal afmaken!
Erg gaaf Michel!
Super vet gewoon, schiet nu es op met die chrono hahaha
Super vet gewoon, schiet nu es op met die chrono hahaha
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).