Grietje

Stel je voor, houdt het up to date en leer van de reacties.

Moderator: webmasters

Post Reply
arjanklepper
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by arjanklepper »

gefeliciteerd met je peugeotje.
Het zijn fijne auto's om in te rijden gezien mijn 309tje.
alleen de peugeot dealers hebben het goed verpest bij mij aangezien ze me niet wilde helpen omdat ik een auto uit 92 rij. dus je kan beter een Citroën blijven rijden als je goe dgeholpen wil worden :P
die zijn dealers zijn aardiger hahahaha.
voor de rest leuke bak alleen nog een hoop werk. succes ermee.

groet arjan
In a perfect world - The mentally handicapped lead the blind

Mastenhose
profiel verwijderd
profiel verwijderd

Post by Mastenhose »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Is de Kever de deur al uit?
Succes met de herstelwerkzaamheden, maar gezien jouw kennis en ervaring is dat geen probleem denk ik zo!
Bossie wrote:"Je nieuwe naam wordt zeker de Zekeringkoning :lol:
KLIK voor mijn WIE=WIE!
ImageImageImage

Punaxio
AX Master
AX Master

Post by Punaxio »

gefeliciteerd!

Erg vet! Een uit de kluiten gewassen 106 :P
Een van de mooiste kleuren voor een auto: wit! :)

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Feli met je 306! Geeft een heel ander gevoel dan een AX / kever... Met de goede bandjes heb je oneindig veel grip :wink:
AX GTI '91

Rio97
Total admin
Total admin

Post by Rio97 »

Gefeliciteerd met je 306.
Mooie kleur, ik vind het de peu erg goed staan.

Haha, gaat nu de halve club aan de 306?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.

Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage :)

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Hij is echt geweldig!!!!! Wat rijdt dat lekker zeg :D

Helft van de mankementen al opgelost :P Die schade ga ik bij mn stage proberen te laten herstellen, koppeling is op maar het trillen en het remmen valt na dit lange stuk rijden eigenlijk alweer bijna goed. De vorige eigenaar reed er alleen maar hele kleine stukjes mee.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Hele club aan de 306 haha, ach, het zijn wel echt serieus fijne autos!

1 klein nadeel, ze kosten maandelijks in verzekering en wegenbelasting ruim 2x zoveel als AX (ik zit nu op 29e belasting en ook zoiets verzekering, AX GT is 11e belasting en 17 verzekering....)

Hij weegt dan ook 1011 kilo, maar juist dat gewicht laat hem wel weer fijn rijden!

En die kleur staat hem inderdaad welhe? :D

Kever is nog niet verkocht, ik moet hem eerst eens op marktplaats zetten denk ik.. Moet wel zeggen voor ook maar een beetje redelijk bedrag gaat ie meteen weg, ik vind het zonde om hem te laten staan

En die huge kofferbak van die 306 :D, geweldig!!!! Ik kon echt al me troep laten verdwijnen in die bak en dan heb je nog een hele ruime achterbank ook. Super!
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

CitroCin
Moeder Overste
Moeder Overste

Post by CitroCin »

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Dat je er maar heel veel kilometers mee mag maken en jij je veilig voelt!

Mooi ding!
Ik rijd niet voor niks AX....Of toch wel?????

Image

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

gefeliciteerd met de peugeot,
ziet er gaaf uit, en met een heus achterraamspoilertje :P .
Spreken is goud, Ductape is zilver.

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Gefeliciteerd ;) (hoewel ik het allang wist :lol: ).

Blokje is een TU5JP, de spoiler is overgens een van Dimma.

En dat ding heeft een zee van ruimte onder de kap, bij de 2.0 16v RFS is dat wel anders (compleet volgepropt).

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Drake wrote:Gefeliciteerd ;) (hoewel ik het allang wist :lol: ).

Blokje is een TU5JP, de spoiler is overgens een van Dimma.

En dat ding heeft een zee van ruimte onder de kap, bij de 2.0 16v RFS is dat wel anders (compleet volgepropt).

Op de spoiler zelf staat 'peugeot FARAD'
Net als de achterbumper skirt (dat witte onderste stuk is skirt) en de zij-skirts, staat allemaal FARAD op. Voor bumper nog niet naar gekeken.

Vind het hem iig best goed staan, spoiler en skirts maken hem wel 'af'

Duff: Ik vind dat spoilertje echt cute:D

Anyways, ik heb wel al roest gevonden
:lol: Ik had toch best goed gekeken bij aanschaf maar bij het verwijderen van alle deur en raamrubbers (ding is heeeel smerig) kwam er onder het 2de deurrubber roest te voorschijn. Soort regenrand, en die rand is dan dus verroest. Ik heb het behandeld, schoongemaakt, alle rubbers in het vet gezet e.d.

Achja :D Verder leefde er veel spinnen achter de achterlichten en was de achterklep compleet groen van binnen, nu weer allemaal wit met de rubbers in vaseline.
=

MNM(tm)
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by MNM(tm) »

Gef'liesteerd met je nieuwe karretje! :)
306-en zijn absoluut erg fijne auto's.
Heb zo'n 1½ maand geleden ook een 306 geadviseerd aan een vriend van me. (Heeft nu dan ook een blauwe 306XR Summertime 1.4i mono. 8))
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! Image

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht. :(
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje! :)

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

Moet je eens kijken wat ik in Hengelo zag staan...

Image

Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Ik blijf de 306 leuke auto's vinden!

Veel plezier ermee.
Image

MrBBQ
AX Master
AX Master

gefeliciteerd

Post by MrBBQ »

He Grietje,

gefeliciteerd met je Peugot !

Gr Mr Dean 8)
Saxo style is sexy style....

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Kevertjes zijn nog steeds heeel leuk!

maar 306je ook!
Image

van t weekend lekker bezig geweest, helaas met weinig succes maar dat heb je wel eens. Kleppendeksel pakking is iig oke en deze bedrading:
Image

Heb ik ook gefixd. Koppeling gehaald bij AX_crosser :D Dus we kunnen weer verder. Hij rijd nog steeds geweldig!
=

Drake
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by Drake »

Goed werk ;), in het geval van de mijne zal het nog wel even duren voordat hij 100% de weg op kan (rijd gelukkig al prima maar er zit nog veel werk aan).

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Ah! Romy heeft 1 van de bekendste 306 manco's ontdekt!
De bedradingskoppeling!
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

Chris ik heb ook nog zat te doen hoor, maar t zjin allemaal kleine dingetjes waar die niet minder om rijd. behalve de koppeling dan, hahaha :d Invoegen op de snelweg is heel grappig, toerental zit zo op de 4000/5000 maar je snelheid blijft hetzelfde :D Geniaal.

Maar wat ik nog opgelost wil:
- gasveren achterklep zijn lam
- ruitenwissermotor kent alleen standje slak en mist 2 standjes
- CV werkt dus niet
- raam bestuurder kan maar klein stukje open, rails krom
- schade kijken of het minder gemaakt kan worden
- uitlaat 'lek'
- remolie lijkt heel oud, net als de motorolie.
- dagteller is niet te resetten (stokje gebroken)

Collin, ja, die bedrading naar de deuren toe is waardeloos van peug he! Bestaan speciale reparatiesetjes voor omdat het altijd stuk is maar die kosten 80e per kant. Ben je gek :D dat gaat dan ntrlk net zo hard stuk, los het wel op AX manier op.

Heb dus gewoon geen stekker meer daar. Andere kant is ook beschadigt dus dat zal ik ook wel een keer moeten doen.

Gelukkig heeft peug het deurophang systeem iets beter bedacht, je kan hem losdraaien en de deur blijft dan gewoon hangen. Kan je hem er in je eentje uittillen.
=

q01z
Total admin
Total admin

Post by q01z »

die ruitenwisser kan heeel goed het relais zijn..
en die is ongetwijfeld hetzelfde als die vd ax ;)
Image

Post Reply