Van AX naar Smart Roadster Brabus
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX liefhebber
Jongens jongens jongens toch, volgens de site van autoweek kost zo'n Smart Roadster Brabus HOUD JULLIE VAST AAN DE TAKKEN VAN DE MAST en scroll naar beneden
Nog wat meer
33 780 EURO!!! Dit vind ik echt niet meer normaal!!! Sorry jongen maar als jij zoveel geld uitgeeft aan een "stomme" smart tja dan koop ik me voor deze som liever een 2e hands Subaru Impreza of 2 Dikke Saxo's!!!!!!!!!! Voor die som heb je toch wel een full-option h? met lederen zeteltjes en een mp3 spelertje hoop ik voor jou want anders tja sorry maar dan verklaar ik je tot de GEK van de week...
Nog wat meer
33 780 EURO!!! Dit vind ik echt niet meer normaal!!! Sorry jongen maar als jij zoveel geld uitgeeft aan een "stomme" smart tja dan koop ik me voor deze som liever een 2e hands Subaru Impreza of 2 Dikke Saxo's!!!!!!!!!! Voor die som heb je toch wel een full-option h? met lederen zeteltjes en een mp3 spelertje hoop ik voor jou want anders tja sorry maar dan verklaar ik je tot de GEK van de week...
-
- Welkom nieuw AX lid
Hahahaha, dus ut voordeel van een eigen bedrijf hey ik rijd er een jaar in voor 155 euro per maand, dus over die prijzen valt allemaal wel meej hoor
Maar effe wat anders, natuurlijk zit er alles op, lederen/verwarmde stoelen, airco, afneembaaren hardtop(ja dit is dus een optie hey wist ik ook niet ) en verder alles wat je maar kan denken, dvd/mp3/navigatie systeem enz enz enz.
Dus die prijs is echt niet zo erg hoor vooral niet omdat ie gemiddeld 1 op 17.6 rijd dus dan gaat ut allemaal best meej vallen hey
Maarjah nog 6 dagen. dan komt de foto hoor;)
Laterz!!!
Maar effe wat anders, natuurlijk zit er alles op, lederen/verwarmde stoelen, airco, afneembaaren hardtop(ja dit is dus een optie hey wist ik ook niet ) en verder alles wat je maar kan denken, dvd/mp3/navigatie systeem enz enz enz.
Dus die prijs is echt niet zo erg hoor vooral niet omdat ie gemiddeld 1 op 17.6 rijd dus dan gaat ut allemaal best meej vallen hey
Maarjah nog 6 dagen. dan komt de foto hoor;)
Laterz!!!
Greetingzzz 2 all the normal lifeforms on this planet!!!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da Speedy_BoZ Has Spoken
visit: www.speedyboz.com
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Da Speedy_BoZ Has Spoken
Ok dat is jou voordeel dat het in de lease kan. Maar toch vind je het niet leuk als je nog steeds de achterkant van een (mijn) AX GTI moet bekijken bij een stoplichtsprintje...... En ik leg mijn dakraam ook altijd in de koffer bij mooi weer
Stiekum zijn we wel een klein beetje jalours, want hij is waarschijnlijk een stuk goedkoper in onderhoud. (als we even niet over lease zouden spreken) En ziet er wel stoer uit.
Stiekum zijn we wel een klein beetje jalours, want hij is waarschijnlijk een stuk goedkoper in onderhoud. (als we even niet over lease zouden spreken) En ziet er wel stoer uit.
AX GTi, sold!
-
- Welkom nieuw AX lid
ik denk jij eerder de achterkant van mij hoor
maar daar gaan we nu niet om strijden hey;)
testen we wel een keertje uit dan. misschien dat k nog wel naar een meeting kom als k um heb hoor, kunnen we effe testen.
Greetz
testen we wel een keertje uit dan. misschien dat k nog wel naar een meeting kom als k um heb hoor, kunnen we effe testen.
Greetz
Greetingzzz 2 all the normal lifeforms on this planet!!!
Da Speedy_BoZ Has Spoken
Da Speedy_BoZ Has Spoken
Speedy_BoZ wrote:ik denk jij eerder de achterkant van mij hoor
Greetz
Mag ik dan ook meedoen. Atoe, atoe atoe
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
- AX Master
Volgens mij wordt het tijd om dit topic naar "off-topic" te verplaatsen...
Iets t? gezellig hier voor "algemeen"
Iets t? gezellig hier voor "algemeen"
Greetz Martin
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw
BVB Rallying
Citroën AX 1.1 TRE '87 -- 26 juni 2002 t/m 28 mei 2004
Citroën AX 1.4 GT '90 -- 21 mei 2004 t/m 21 oktober 2008
Citroën ZX 1.6 Break '96 -- 04 mei 2007 t/m juli 2008
Citroën Xantia 2.0 16v break '97 -- 05 juli 2008 t/m ?
Peugeot 205 1.9 GTI '90 -- 14 oktober 2008 t/m ? --> rallyauto in opbouw