Gister dag wimedo gehad auto gaf geen krimp alleen een van de laatste keren starte hij al moeilijk, gewoon kunnen rijden geen probleem toen tijdje stilgezet even wat gegeten en rondgekeken op de baan, toen wou ik me laatste 2 rondes rijden en mwamwhamhwaaaaaa de startmotor ging veelste langzaam rond, even gekeken en accu was leeg.
Het rare was dat er geen lampje op me dashboard ging branden dat hij niet bijlade nu is dat lampje die dag stuk gegaan sochtends deed hij het maar, daarna met contact aanzetten (dus de tijd dat je die lampjes kan controleren) bleeft hij uit

Toen gestart met startkabels nog even gekeken en hij gaf 9,5 tot 10 volt op de accu. en hem 15 minuten laten lopen en hij bleef gewoon netjes lopen, toen wou ik richting huis gaan begon hij heel erg te stotteren dus weer gestopt.
Toen kwam me pa met nieuwe accu en toen naar huis gereden, geen problemen geen lampjes, maar vanochtend gaf me accu 12.5 volt na zo'n 90km dus hij is een stukje verder leeg.
Wat moet ik doen?
dynamo heb ik net ff snel eronderuit gehaald was super smerig nog van de olie van toen de koppaking lek was, al die draden helemaal vies, is het het waarschijnlijkst dat de koolborstels versleten zijn en hoe krijg ik die eruit?