auto start niet
AX 1.0i 1993 TGE met 78000 Km
geschiedenis
- Was aan rijden motor lampje ging aan heel korstondig ik heb geen belang aan gegeven maar wel gemerkt. ik denk dat
een paar keren is gebeurd.
intussen distributie riem plus V-riem laten vervangen, na de vervanging auto wou niet starten hetzelfde als nu,
maar de mechanieker (geen Citroën garage), heef gezegd dat een stekker los zat dus een week of meer zonder problemen,
- Was aan rijden motor lampje ging aan plus een par schoks (een paar dagen na niets).
- bij starten alle normale lampen bij start gingen aan, behalve motor lamp dus starte niet, een poosje wachten een starte wel (een paar dagen na niets).
- Was aan rijden motor lampje plus andere lampen gingen aan, (ik denk allemaal) heel zwak plus een par schoks een wagen deed niet meer,
aan de kant gezet, een paar minuten gewacht, een daarna starte moeilijk maar kon ik thuis geraken.
- Gewoon onderhoud door mij gedaan: bugies, lucht filter, olie filter (alles in een keer dus

maar na een korte rit, stopte zoals daarvoor maar nu wou die niet meer starten (auto gesleept naar huis). Nu bij start alle normale lampen gaan aan
behalve die van de motor,als ik de sleutel op start laat, af een toe hoor ik het geruis die van relais die heel snel kontact maken plus de motor
lampje die flikkert heel zwak, de start motor werk alsof de wagen ga starten, maar dat gebeurt niet, dat zal zijn omdat de computer sturing niet werk.
zie video: sorry maar niet opletten op de konstant achtergrond geluid (ruis) die komt als storing op de audio van mijn camera, is niet van de auto.Wel opletten
voor de relais geluid als de motor lampje flikkert die is wel van de wagen.
http://www.good2see.com/start.mpg
Waar kan ik aan beginnen????
--------------------------------------
fotos om de motor type te weten